UPDATE TERAKHIR | ENTRY YANG EMO

>> Monday, April 19, 2010

Ini adalah entry yang yang agak emo sikit...Memang betul, ini adalah aku update terakhir untuk blog nie..Ish..ish..ish..jangan fikir aku nak ape pulak..Tajuk tu memang betul, ini adalah kali terakhir aku update blog dari umah yang aku duduk sekarang sebab aku akan berpindah x lame lagi...

Memang rasa macam agak sedih la sikit sebab da lame duduk umah nie..Dari tahun 2005 lagi..Sekarang mau pindah la pulak...Rasa berat jer nak pindah sebab aku teramat lah suka duduk kat sini..Sebab aku suka g OU, umah nie dekat ngan Ou..Sungguh la best..

Memang banyak giler kenangan kat umah nie..Untuk pengetahuan korang, aku duduk ngan adik beradik aku..So lepas nie pun still duduk ngan adik beradik aku jugak..Antara benda yang aku sedih sebab nak pindah adalah seperti berikut...(tapi alasan yg nie adalah tipu, sebab alasan nie yang selalu buat aku hangin duk umah nie..)

1) tak dapat dengar blok belakang umah aku memekak main kompang malam2..hari2 main kompang n aku x tau ape motip diorang..banyak sangat dapat job org kawin kot...cesss...)
2) tak dapat dengar umah atas aku nye anjing menyalak pagi petang siang malam..memekak je keje anjing dia...Kadang2 aku sound jer..aku jerit kuat2..haha
3) tak dapat da nak bergaduh @ berpantun ngan security..Asalkan nak masuk je macam2 la diorang nak tanye bagai..macam nak masuk penjara plak..padahal nak masuk umah sendiri...

Nie pulak 6 alasan kenapa aku sedih nak tinggalkan umah nie..nie yang betul2 punye...sob..sob..sob..

1) tak dapat da nak tengok sorang amoy cun yang keje kat saloon kat managment umah aku nie..cantik meletup..sob..sob..sob..
2) umah nie best dan aku suker sangat, maybe sebab da duduk sini lame.
3) orang kedai mamak kat managment umah aku nie tau je rokok aku..so nak beli rokok x yah cakap da..g je, dia ambik rokok bagi aku, aku bayar, pastu bla..senang, boleh save air liur..
4) umah nie sumer dekat, ou, da curve, ikea, tesco, ikano..sungguh mudah nak g...jalan kaki pun boleh..tapi kalau jalan kaki sah2 aku kurus!!!
5) aku baru jer cat umah nie...usha la n3 aku make over umah..
6) ala, sampai yang no 6 jer aku da malas nak tulis da..hahaha

Tu la korang, bila da duk satu tempat tuk tempoh yang lame memang berat bila nak pindah..tapi apa kan daya..sedih bangat sampai aku x lalu makan dan berat aku turun 20 kg hari nie...dusta!!!!

Sila abaikan n3 nie x bergambar sebab mood macam emoo sikit so memang xkan ada gambar...Semoga kat tempat baru lagi best!!!!!

3 comments:

joegrimjow April 19, 2010 at 2:02 AM  

jgn emo2
joiin contest untuk xnak emo
hehe

jom join contest. 20 april ni je
;)

miss anne April 19, 2010 at 2:02 AM  

nt mungkin jatuh cinta kat umah baru lak..mane tau kan

Aus MeLankoLik April 19, 2010 at 2:38 AM  

bob , alasan kau sgt bagus .
aku suka .

lagi satu , main kompang dapat elak darah tinggi , hahahak .
sbb tu diorg prektis hari2..hahahak

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS