MY DREAM DESTINATION

>> Thursday, April 22, 2010

Jom kita buat sekali lagi minggu nie sebab instant cash blogging minggu nie kuar dua kali la beb..Tapi yang 1st hari tu aku x buat sebab bz cm hanjing..hahaha..Tapi nie kepada 50 yang terawal je la..Nie pun x tau la dapat lagi ke x..Harap2 dapat la lagi..plezzz.plezz...:-)

Tajuk kali  nie my dream destination..Ape ek tempat yang paling aku nak g sangat2...Korang sumer pun mesti banyak tempat yang korang ingin kan nak g kat c2...Same la macam aku...Aku nak sangat g tempat nie...:-)


Mane lagi kalau bukan australia la..Aku memang nak sangat g tempat nie dowh...Sebab akak aku da penag g tempat nie..Bagi aku tempat nie memang superb giler cantik..Macam2 keunikan ada kat australia nie...Tempat yang unik n macam2 kebudayaan ada...

Kalau aku dapat g la australia, sah2 aku nak main ngan kanggaro..Boleh main lompat2 ngan dia..Curik anak yang ada dalam kantung dia tu ke..hahaha...boleh dia kejar aku balik...tu pun kalau mampu la aku nak lari...:-)

Lagi satu dapat jumpa koala..Binatang nie banyak kat australia..Binatang nie comel nak mampos..Kalau dapat dukung kan best, tertepek je dia kat bahu aku..best2..Lepas tu boleh main bommereng (betul ke aku eja)Aku pandai main benda nie..Ala, benda nie yang kalau kita baling then dia datang balik tu...Susah jugak main benda nie 1st time..Tapi best...:-)

Satu lagi kat sane banyak landskap yang gempak2 dan superb2 cantik menarik lagi meletup..Banyak ladang2 yang hijau..Nak2 best g kalau musim luruh or musim sejuk...Bestnyer australia!!!!Kalau dapat g musim luruh, memang cantik sebab sumer daun2 da luruh, dapat tengok pokok2 yang xde daun..Unik tuuuuu!!!!!!

Lagi best kalau dapat g ladang biri2 sebab dapat try cukur bulu biri2 tu..:-) macam best je kan..Ladang dia da la hijau giler...Pantai2 kat sane pun memang cantik giler..Air bitu sangat2...Sebab tu la aku nak sangat g australia n australia in one of my dream destination...Kalau la mas dapat sponser aku g sane kan best..:-)

Kalau korang nak usya Project Alpha week 4-7 korang boleh klik sini.. Project Alpha sesaon 2


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

2 comments:

Sharinginfoz April 22, 2010 at 11:17 PM  

hmmmm nak pi mana ya.. paris le....

Unknown April 22, 2010 at 11:29 PM  

dayun kalo org tanya nak p mana mesti cakap nak p ireland. bila ditanya kenapa..sbb nak jumpa teletubbies..huhu:p

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS