TRIVIA | MARI TEKA SIPAKAH BAPA MITHALI INI | HEBAT

>> Thursday, April 22, 2010

Wah, x pasal2 pulak nak main teka teki kat blog aku nie..hahaha..ape salahnye..bukan selalu pun..Aku nak update blog hebat2 cm korang aku x hebat..idea x banyak..nak bagi tips, lagi la hancus..kalau aku bagi tips berblogging, sah2 korang akan jadi sesat ibarat pengembara yang sesat di padang pasir..hahaha...ayat merendah diri ala2 sentap

So korang sumer cuba la teka siapakah bapa mithali dalam gambar kat bawah nie..Kalau korang dapat jawab, kompem aku bagi hadiah gula2 hack 20 sen..hahaha...ini bukan contest la..Saje je nak suka2..Ape salahnye..lagipun bukan susah pun..korang kompem tau punye lah....:-)

Lepas nie aku akan buat satu lagi teka2 cmnie...:-) hahahaha....


p/s : badan masih penat2 angkat barang pindah2..xde sape mau tolong ker?:-)

3 comments:

Anonymous,  April 22, 2010 at 11:23 PM  

aku teka...itu bean moreno

Unknown April 27, 2010 at 10:41 AM  

bro eyriqazz..tak ada hadiah ker

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS