Ketenangan yang dicari selama ini ku ketemui

>> Saturday, April 24, 2010

hai sumer..kasi update buat syarat sajork la hari nie..sebab hari nie aku ada kat kampung...baru sampai tadi..so memang ,malas la nak update blog..lame da x balik...asal weekend je nak berumba rumba di kota kuala lumpur...giler jijik ayat..:-) tengah main2 ngan kucing kesayangan family aku..name dia pingky (walaupun jantan, bulu kelabu, tapi panggil pingky..tp bapak aku je panggil franky)...macam2...petang nie mak aku nak buat kuih..walawaeiiiiiiigilo sedap!!!nie la akibat kalau lame x balik kampung..da jadi macam jakun la pulak...sekarang musim hujan la kat sini...ada satu lagi benda aku nak buat petang nie adalah potong rumput..(rajin kan aku nie...:-p)aku update nie guna hp...x reti aku nak pakai...nak letak perenggan pun xjadik2...ceeehhhh!!!MOTIP XDE GAMBAR N3 NIE SEBAB AKU X PANDAI NAK MASUKKAN..EKEKEKEKEKEKEKEKEKE....

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS