KEPUTUSAN PERLAWANAN LIGA FA 2010

>> Sunday, April 11, 2010

Malam tadi aku layan bola..Negeri sembilan vs Kedah..Aku bukan la minat bola sangat pun..layan biase2 je..:-) Aku layan kat umah jer...

 VS

Yang aku pelik, x ramai ke yang sokong n9 ek??sebab time kedah gol aku dengar bukan main menjerit lagi kat blok blakang umah aku nie...Da macam nak pecah da aku dengar diorang menjerit..Kompem melompat2 la korang sumer penyokong kedah..

Tapi bila time n9 gol pulak, aku xde dengar pun orang menjerit..Ajaib!!Adakah xde penyokong n9 kat area2 aku duduk nie?:-) xpe la, aku sebagai anak n9, aku jerit la sorang2..Kejap je la Kedah boleh hepy, pastu n9 tibai bailk..:-) hahaha..jom gelak guling2..;-)

Lantak la, ada aku kesah?:-) so keputusan penuh nye adalah n9 menang dengan ditentukan penalti bila da terikat 1-1 sampai la habis game..Pengadil pun pancit tunggu bila la nak gol..:-) n9 menag sepak penalti dengan 5-4..so kedah pun kalah..:-)

p/s : tengok, xde pun penyokong kedah nak bakar kerusi ke, ape ke..:-) bagus2..camtu la best...

4 comments:

miss norafizan April 11, 2010 at 3:31 AM  

oooo.. :) ko sombonk ek b mentang2 negeri ko menang!!! ;p eleh!!! kebetulan je 2! hahahaha..wekkk! ;p

[z@ck] April 11, 2010 at 8:42 AM  

hahaha..
penyokong kedah tak ikut perasaan.

=P

AkMa April 11, 2010 at 3:14 PM  

penyokong kedah dak baek cam saya..huhuhu

helena's April 12, 2010 at 12:50 PM  

oyeahhh!lompat2 cikhel..padahal bukan org nogori pong..haha

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS