CELEBRATE BESDAY AFIQ AND ASYRAF

>> Monday, April 12, 2010

Hari sabtu yg lepas, aku g umah along(akak aku)..Afiq n asyraf nie anak buah aku la..Padahal besday diorang blum lagi pun..Saje buat awal sebab afiq nie duk hostel..Budak mrsm wooo.:-) bijak2..!

Diorang nye besday bulan nie la..Best la, sebab lame da x kumpul adik beradik ramai2...Sungguh best...Buat biase2 je..Tapi meriah la..:-) So malam tu makan yong tau fu..Sungguh sedap walaupun pedas nak mampos!!!:-)


Best giler kan kalau sumer adik beradik dapat lepak same2 cmnie..Tapi bukan selalu la dapat wat cm nie..Masing2 ada keje dan banyak benda lain nak kena buat...
Ape motif gambar aku xde, sebab aku malas  nak eterframe sebab aku seorang jejaka yang sangat pemalu...Chooiii...hahahaha..:-)
Lupa nak cakap, afiq nie ada blog jugak..dia baru je buat, yela, budak duk hostel, mane la ada masa nak update blog nie..Dia nie minat nak buat blog pun lepas aku bawak dia g blog event..Yang mister potato 2..Korang nak usya n3 tu ke??sila la ye..:-) mister potato fiesta 2009

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS