BEST KE LAUNCHING PROJECT ALPHA SEASON 2????

>> Saturday, April 10, 2010

Jom la update blog, da lame sangat x update..Macam bengong la pulak ada blog tapi x update2.Sungguh malang nasib blog nie..hakhakhak...

Hari rabu hari 2 aku g launching Project Alpha kat cinelasure ngan missnora..Kitaorang g awal la jugak, g jalan2 kat da curve, shopping2 sikit dulu..Pastu dekat nak kul 7 baru perasan..So terus gerak ke cinelasure..So far, memang best la, sebab ramai dapat jumpa blogger yang lain..Da lame x jumpa korang...

Tengah nak naik ke atas, nampak plak daydeck yg tegur aku, tp aku x perasan sebab x pakai spek, time 2 tgh lap spek kat baju..:-) Da sampai kat c2, aku tgk blogger2 tgh ramai Q tuk register..Ada yang aku kenal n ada yg x kenal...:-) Jom kita layan gambar sikit...Gambar memang x banyak la..Sebab aku guna camera hp je..so aku rembat siki2 gambar dari daydeck...tq bro..:-)












Lepasa da habis ambik gambar sumer2 tu, layan movie pulak..Cite '"KICK ASS"..Citer yang best gak la bagi aku, sempoi, jalan citer yang mudah..So sesape g la layan citer nie ye..:-)


Ape yang aku dapat cakap, memang best la..Tq to nuffnang, sebab invite aku..Next time jangan lupa untuk invite lagi kalau ada pape event ye nuffnang..:-)

p/s : Minggu nie tengok Date Night pulak, best gak asyik dapat tengok movie free je..:-)

4 comments:

joegrimjow April 10, 2010 at 5:35 PM  

wawah
jadi glamer gitu
best ni

redfingger April 10, 2010 at 5:39 PM  

hahaha..
xde maknanye glemer..
tp best la..
jumpa ramai member2 blogger..:-)

JMR April 10, 2010 at 5:41 PM  

i saw u!!!

tapi my bad, susah nak pasan org sgt ni..dah berumur kan..hahaha..

redfingger April 11, 2010 at 1:59 AM  

yke??
xpe2...next time jumpe lagi brooo..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS