GAMBAR | BLOGGER BERCIUM DENGAN ARTIS!!!!

>> Friday, April 9, 2010

Sungguh x disangka la, memang beranie betul mamat nie g cium artis..Artis antarabangsa pulak 2..Memang ko beranie la wei..Di khalayak ramai lagi wei..Da la da ada girlfren, x marah ke gurlfren dia 2??hahaha...

Ko memang poyo giler la bob..aku saje je, tp memang betul la tajuk n3 nie...Korang mesti nak tau sape blogger 2 kan, dia nie poyo sikit..da la malas nak update dia punye blog..:-)

Korang layan la sendiri picture kat bawah nie ek..:-)


hahahahahaha...aku memang poyo.Ada aku kesah???(gaya azwan ali..) Sory la tajuk tu bikin panas bontot la wei...Mood aku ke laut nie nak berblogging..mane la ko g wahai mood ku yang di cintai!!!!

P/s : camne la korang rajin giler update sampai 2 3 n3 satu hari ek??aku bukan main malas lagi sekarang!!!

5 comments:

Nur Adawiyah April 9, 2010 at 6:45 PM  

eh ni kes besar ni. kena bgthu jais :D

Aus MeLankoLik April 9, 2010 at 8:59 PM  

bob , cium secara berjemaah lagi berkat . hahahak

miss norafizan April 10, 2010 at 5:50 AM  

baik sungguh la gF anda!! :) tolong snap dis pic tuk u!!! ;) **hubby noty!!**

redfingger April 10, 2010 at 4:58 PM  

hahaha...
rekaan semata2 kalau da boring..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS