AKU TELAH DIKENAKAN HARI NI @ APRIL FOOL!!!!HARAM..!

>> Thursday, April 1, 2010


Memang siot la hari nie..Geram pulak aku..Aku budget xde orang la nak kenakan hari nie..Memang haram jadah la..siot je....;-) memang aku nak ketuk kepala ko talib...

Aku bangun lambat hari nie, keje sendiri la katakan..Bangun je aku terus on9 walaupun belum gosok gigi lagi..Ada aku kesah?:-p Tetiba hp aku bunyi, ada msg dari Talib, dia nie kawan aku.Duk kat kuantan, aku baru jumpa dia time aku g kuantan hari isnin hari tu..dia msg aku...

" weh, tgk metro m/s 20, betapa hebatnye member ko nie"

Aku tanye apesal, dia cakap tengok je la sendiri..Aku pun pelik la, aku bukak kat tenet, tapi x jumpa pape pun..So aku pun order la kat kedai bawah umah aku nie paper metro..Punya la nak tau ape..Then aku bukak metro, aku g terus m/s 20..Tapi aku tgk xde pape pun..Aku call la talib..

aku : wei, ape benda kat paper, aku tgk kat m/s 20 xde pape pun
talib : ko tengok la betul2, citer pasal member ko.
aku : mane ada pape bodoh!(aku da geram)
talib : yeke?(mcm x bersalah) kalau xde pape maknanye ko da kena April Fool la...(gelak)
aku : @#$*&^^%#@@(segala caci maki aku bagi)

Ko memang siot la talib, ganti balik aku beli paper metro..CEPAT!!!!!!AKu nak tembak ko talib...


 picture : credit to google

8 comments:

Lassie H. April 1, 2010 at 1:43 PM  

bhaha . byk an bersabar ea .

lel April 1, 2010 at 1:55 PM  

hahaha
macam tu je?
simple punya idea tp berkesan gak ek
hahaha

redfingger April 1, 2010 at 2:06 PM  

2 la pasal...
macam bodoh je, tp agak menyakitkan hati la jugak...hahaha

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. April 1, 2010 at 3:37 PM  

macam cilakak kan...cian ko bob..naseb bek la kwn2 aku x igt hari nih april fool.

Unknown April 1, 2010 at 3:48 PM  

hahahah!!! sabo je lah, kene claim balik :)

Aus MeLankoLik April 1, 2010 at 5:50 PM  

Hahahaahk , nasib kau la bob..
hahahak...

miss norafizan April 2, 2010 at 2:36 AM  

baik punya pesan kat org ingt 1 april!!last2 diri sndr kena!!! ;p sian my MR ni!!! :) sory ye..i gelak guling2!!!! ;p

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS