mister potato fiesta 2009

>> Monday, December 28, 2009

hahaha...cerita ini agak sudah basi..aku baru nak tepek kat sini..apa boleh buat..xde masa nak update blog kesayangan aku nie..tp xpe..aku nak tepek jugak..

aku join contest mister potato...kalu korang nak tgk n3 tu..pandai la korang godek2 je..maleh aku nak cari balik...:-)event nie dibuat oleh mister potato ngan nuffnang..aku dapat invitation..so aku g je la...event ni buat kat mist club bangsar...


mist club bangsar
aku sampai agak awal...kul 6.30 kot...x ramai lagik blogger2 yang da sampai..ada la 2 3 orang je..so lepak kat luar je la dulu...malas la nak masuk awal2 sgt..bkan nak buat ape pun...mula2 aku fikir nak ikut tema jugak la..mexican..tp malas la pulak..aku g ngan afiq...


 
so nie je la yang aku pakai...disponser oleh duit poket aku..hahaha 

so dekat2 kul 7 aku baru masuk..register dulu..then terus masuk...tp x ramai lagi orang..so lepak ngan afiq sambil layan band hujan buat sound check...x lame pas2 baru la ramai blogger2 yang datang..aku ingat x ramai malay..rupanyer ramai la jugak..blogger cina pun ramai..memang best la..ada yang aku kenal..ada yang x kenal...nak berkenalan plak segan..:-p   aku kan seorang yang pemalu..(haha...tipu..tipu...pemalu la sangat!!!!:-p  )


 
 
afiq

memang meriah...ramai jugak yang ikut tema malam tu...macam2 kerenah aku tgk...sumer x sombong...ok la...


antara crowd yang ikot tema...



crowd dalam mist club..


nie time ada games sikit...sape dapat buat ape yang sia suruh dapat hamper mister potato..aku x dapat..hahaha


with noh hujan yang sempoi..(asal perut aku nampak besar sgt ek???cgi kot..hahaha)


hujan tgh beraksi..memang happening habis la diorang nie!!!!


crowd yang tgh kasi goyang kepala melayan band hujan..u guys rock!!!!


pichaz pemenang2 malam tu...

memang banyak duit yang orang menang malam tu..aku cam biase la...x menang...hahaha...ada 2 kategori...first kategori pakaian paling superb+menari...the 2nd one blog contest...1st price for both category 5k tau.!!!dasat2!!! yang pakai terbaik aku x ingat sgt sape yang menang...tapi yang 4 blogger contest aku ingat...tp x berapa ingat sgt la...hahaha..tahniah la kepada aumer2 yang menang malam tu ye..


bersama redmummy and aud ..sungguh hotz...

itu la saje...overall memang best...thanks kepada mister potato and nuffnang sebab jemput aku..next time sila la jempu2 lagi ye...(kasi bodek sikit...) hahaha


6 comments:

t.h.e.z.a.i.l.a December 28, 2009 at 10:49 AM  

hi dude.. haah, i masuk yg pertandingan mister potato tu..
that's my blog shop by the way..

Roslan December 28, 2009 at 10:57 AM  

haha best la ko bob..tak ajak aku..huhu

redfingger December 28, 2009 at 11:50 AM  

thezaila: u baik punye gelek malam tu..hahaha

roalan: next time kalu ada aku ajak..hu3

enyheartsdiamond December 28, 2009 at 12:39 PM  

eyh..yg band hujan tu..yg pakai checkers pink tu..mai penang pon pakai baju tu..haha :)

Anonymous,  December 29, 2009 at 11:07 PM  

ak de bc gk pemenang die dlm paper..cari2 gak kot2 ko menang...hehe..xpe..len kali de rzki,menang la..hehhe...

~aDd~

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS