APRIL FOOL!!!!!!!

>> Thursday, April 1, 2010

Aiiyooo hari nie da masuk bulan April la pulak..Kejapnye la da masuk bulan 4..So aku nak update pasal April Fool.Saje je update pasal nie..xtually aku x tau pun ape tu april fool.Yang aku tau bila april fool macam2 benda kelakar atau buat benda2 bodoh macam kena kan orang la, buat gimik ntah pape la....


So bagi pemahaman korang sume la kan, ape sebenarnye april fool tu?ape sejarah dia n macam mane boleh jadi nye April Fool nie..So kalau ada sesape yang tahu, boleh la share sikit2 kat sini ek..Aku x faham sangat la, and aku rasa ramai orang yang x faham gak pasal benda nie..Mane datang nye ek???Mesti korang berjaga2 je hari nie kan sebab takut di April Fool kan??hahaha...aku pun penah kena dulu, kawan2 buat jahat kenakan aku..haram jadah betoi..:-)

And ape peristiwa yang kawan2 korang penah kena kan korang time April Fool nie, cite2 la sikit..:-)

3 comments:

ISZA April 1, 2010 at 1:15 AM  

jom baca kat cni http://chekguisza.blogspot.com/2010/04/april-fool-jangan-jadi-bodoh.html
thx

kanip mito san April 1, 2010 at 1:28 AM  

ni semua budaya barat... tak elok sangat... ada kaitan dengan agama kita semua ni... hihih( jadi ustat plak aku ni)

Aus MeLankoLik April 1, 2010 at 1:37 AM  

Hahahaha .
aku pun xtaw ape sbnrnye april fool..
yg aku taw sat g mesti ade org kenekan kite..
hahaha

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS