DIN BERAMBOI MASUK HOSPITAL DAN KRITIKAL!!!!

>> Tuesday, March 30, 2010


Sape yang x kenal dengan Din Beramboi..Aku dapat tau yang Din Beramboi kini berada di hospital dan berada dalam keadaan yang agak kririkal..Namun ape penyakit yang di alaminya masih belum di ketahui sebab Din Beramboi masih dalam pengawasan doctor..

Tak sangka pulak aku, aku rasa hari rabu kot aku ada dengar dia kat Pagi Di ERA..Sihat je..Mungkin dia memang x sihat..Aku memang minat ngan Din Beramboi nie sebab dia memang kelakar habis la..Ada je point dia nak buat orang gelak..

Pape pun kita doakan Din Beramboi cepat sembuh dan kembali menyerikan pendengar ERA.. Kepada peminat2 Din Beramboi, same la kita doakan dia kembali sihat seperti biasa..

credit to : murai

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS