KENAPA MANUSIA BELUM LAGI KAYA!!PART LAST

>> Thursday, March 25, 2010

Gatal2 plak tangan nie nak mengupdate blog lagi..Kemalasan tahap dewa cipan..Sibuk mencari duit sekarang nie..Alhamdulillah, rezeki melimpah2 skrang..:-) kali nie aku nak sambung lagi n3 nape kt x kaya2 lagik..nie part terakhir ye..sesape yang baca dari part 1, aku ucapkan TQ!!aku buat n3 nie bertujuan untuk berkongsi ngan korang sumer cara aku buat duit skrg..tp 2 nanti la aku citer..kt sambung dulu faktor2 nape kt x kaya2 lagi..

TAK FAHAM @ TAK GUNAKAN SISTEM MENJANA DUIT

Sistem buat duit ialah sesuatu aktiviti yang boleh buat duit untuk anda tanpa perlu kerja. Dengan lain perkataan, ianya satu sistem yang buat duit secara automatik.Bila kita da cipta atau menyertai sistem buat duit, korang akan rasakan duit masuk tanpa had..Bunyinye macam mudah kan?nak tau mudah ke x, tanye la aku yang mengalami..;-)bila jadi pakar buat duit dengan sistem buat duit, kekayaan memang luar dugaan..USAHA!!!!

TAK CUKUP SABAR DAN TAKDE KEAZAMAN
cuba korang fikir, nak tamatkan perlumbaan, korang kena start pecut dari garisan permulaan sampai la garisan tamat.Dan ramai yg cipta kegagalan sebab x bermula langsung atau x tamat kan sesuatu yang dimulakan atau x buat 2 2 sekali.Nak jadi kaya perlu la bersabar, melalui kegagalan, dan keazaman untuk sampai ke garisan penamat. Bukan setakan korang perlu bermula, tapi korang kena berazam untuk mengharunginya..

Mudah kan, tapi korang kena la ikut segala macam yang aku kongsi kan nie..Buat keputusan dan korang akan lihat perubahan dalam hidup korang..Tapi kalau x, korang masih disitu, dan seperti dulu..Ini lah masanya untuk korang buat keputusan menjana pendapatan korang ke arah yang lebih baik.

Jom la sertai aku dan geng2 aku buat duit yang halal dengan cara yang mudah..Alhamdulillah...Jom join aku buat hyprobulksms..

Platfom buat duit aku da sediakan nie, terpulang la kat korang nak buat ke x..tiada paksaan sikit pun..jangan terlalu lama menunggu..sebab dalam masa korang menunggu, aku membuat duit..fikir2 kan lah u alls..:-)

Kalau korang berminat nak dapatkan laporan percuma dari aku macam mane aku buat duit dengan hyprobulksms, jangan segan silu korang boleh layari website hebat aku nie..:-)

p/s : Fikir2 kan la, aku sekadar berkongsi untuk kt sumer memajukan diri dan hidup,bertindaklah sekarang sebelum orang lain rebut peluang..Best x kalau dapat 3k atau 4k seminggu???lu pikir la sendiri..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS