HAPPY ANNYVERSARY SAYANG

>> Friday, March 5, 2010

Giler korang, dekat 2 minggu aku x update blog kesayangan aku nie..Bkan da bersawang je da..Binatang pun da banyak hidup nie..aiiiyooo...Da macam zoo negara la pulak...Aku memang bz sekarang, bz cari duit...Nak hidup senang nanti..Buat blogger2 yang g main paitball hari tu, aku memang da menanah mata tengok gambar2 korang..Giler jeles, ramai pulak tu yang g..adusss!!!Tahniah kat mel sebab dapat organize dengan jayanye..:-)walaupun aku x update blog, aku selalu baca blog korang.Terus kan la berblogging ye..:-)ziarah2 la ke blog aku nie..

Entry kali nie mungkin pendek je..N3 nie aku buat khas untuk wish HAPPY ANNVERSARY untuk my gurl.Nie adalah annyversary yang ke 5 kitaorang.Aku kenal dia sejak 5 march 2005.Agak lame kan?biase la, aku kan seorang yang setia..:-)wahhh!!!angkat bakul sendiri..:-p sape lagi nak angkat, baik angkat sendiri sajork, kan senang...

Macam2 perubahan dalam relationship kitaorang, dari couple macam budak2, sekrang da matured giler..:-) biase la, benda tu sumer perlu ada dalam satu2 relationship.Baru la happy and menarik..Ape pun sumer tu la yang best dan kelakar...


Name dia adalah anne.Seorang yang agak giler2 macam aku jugak.:-) Dia memang sabar la, suka pendam dalam hati..Bagi dia pendam tu lebih baik..Tapi sekali meletup, kebabommm la jawabnya...hahaha..:-) just a simple gurl tapi baik.Giler shopping n giler suka ngan handbag.Pantang nampak handbag, kompem singgah walaupun x beli..:-) matured sangat tapi gediks la jugak..:-)

Thanks dear, da 5 tahun da hari nie..Thanks sebab layan je perangai b..nanti kita celebrate ye.:-)

HAPPY ANNYVERSARY TO YOU DEAR

P/s: -kepada member2 blogger ku, g la usha2 blog awek aku 2..:-)
      -Cam mane korang sambut annyversary korang?

7 comments:

cik helena March 5, 2010 at 9:54 AM  

saya takde pakwe!~!aaaaa!

Pojiepooh Abdullah March 5, 2010 at 12:30 PM  

Alalal so sweet!
Happy Anniversary..
Jgn tunggu lama² beb nanti dikebas org..
Hehehe..
Salam kenal dari PojiePooh

http://pojiepooh.blogspot.com

intanurulfateha March 5, 2010 at 1:17 PM  

.wahhh da 5 tahunn
.bestnyeee
.kawen nti jmput tau! ^^

et March 5, 2010 at 9:45 PM  

wewitt.tahniah korang.moga berkekalan smpi akhir hayat.^^

Aus MeLankoLik March 5, 2010 at 10:00 PM  

hepi anniversary syg..
ikhlas dari abg aus..
hahahak..

miss norafizan March 5, 2010 at 10:28 PM  

so sweet dear!!! :) sory..syg sibuk ngan asgmnt je skrg..nk cintan cintun pun xde time.. :p ekekeke.. nnt kt cinta2 ek.. ;p **kasar btulll** :p from syg: happy anniversary hubby!!! i love you so much!!!! :) 050305!!!

pink_butterfly March 6, 2010 at 12:27 AM  

congratss!

5thn dahh? hebattt!

kawen cpt2!=p

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS