GATSBY DEODORANT STREET FAIR

>> Friday, March 12, 2010

Aloooooo...ape khabar korang sumer...:-)lame giler kan aku x update blog kesayangan aku nie..:-) Apa boleh buat, kesibukan melanda aku secara mendadak..:-) Tapi if aku ada masa untuk on9, aku tetap baca blog korang sumer, tetap aku blogwalking..cuma x tinggalkan jejak je, sebab nak cepat..Cukup la sekadar aku tau ape yang korang buat, n ape yang korang update..Kira macam silent readers la aku sekarang nie..hakhakhak...:-)

Korang sumer mesti ada dapat email yang projeck rahsia tu kan??Amacam?korang sumer join x?better join la, sebab memang ramai blogger2 yang akan dikumpulkan..Dan mesti korang akan dapat ramai member blogger yang baru di alam betul2..Dah sebelum nie kat alam maya je, so take this part to kenal diorang depan mata n try to sembang ngan diorang n kongsi segala macam tips untuk berblogging..Untung wooo...:-)

Event : Gatsby Deodorant Street Fair

Tarikh : 17 April 2010

Masa : 10 pagi hingga 5 petang

Tempat : Ruang Legar,Berjaya Times Square
 
Kalau nuffnang buat event, mane pernah x bagi hadiah.And hadiah2 diorang bukan main meletup2 lagi.X de yang cikai2 de, sumer yang best and korang mesti nak kan hadiah2 2..Nuffnang kan hebat!!!:-) So bagi aku sesape yang tak dapat g memang adalah satu kerugian yang besar dalam dunia blog nie..:-) grab wei..GRAB!!!
 
And 1 more thing yang aku nak sangat g this event, sebab kengkawan aku ramai dapat..:-) bean moreno, eyriqazz...Kan best 2 dAapat join diorang..korang memang rocks!!!!boleh mintak kay eyriqazz nak g umah dia tengok dia nye astro byond!!!jeles betol la aku..Korang asyik dapat macam2 tau..Tapi korang memang rajin berblogging, so korang memang wajar la dapat..:-)
 
Kan best aku dapat sponser dari Gatsby Deodorant selama setahun, senang hidup aku.Xyah nak beli2 da.:-) ohhh!!!!bestnyer!!!
 
I LOVE NUFFNANG AND GATSBY..:-)
 

P/S : Aku nak tukar warna blog aku la...

1 comments:

Aus MeLankoLik March 12, 2010 at 2:49 PM  

haha bob
tahniah.. !!
smoge kau bergembire..
hahahak

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS