KESIBUKAN MELANDA AKU!!!!!!

>> Wednesday, February 24, 2010

Hahaha...Ko macam bagus je bob..Macam la sibuk sangat!Tapi memang ye, minggu nie aku memang bz nak mampus!Macam2 yang aku kena buat and settle kan untuk buat hidup nie akan jadi lebih senang di masa2 depan!Insyaallah..
Blog nie pun memang dah lame aku x update.So kawan2 blogger ku, jangan la korang remove pulak aku dari blog list korang sebab aku x update blog..:-) Insyaallah, maybe next week aku akan rajin balik update blog..Mungkin aku akan update blog 2 3 hari sekali je..Sume ni ada sebab nya.:-) 

Kepada member2 blogger, aku memang tak dapat join gathering main paintball yang mel buat 2 weekend nie.sob..sob..sob..Niat memang nak g, nak lebam2kan badan yg sasa nie..Tapi memang tak dapat la..So aku akan berbulu je la tengok gambar2 korang nanti...dammmnn!!!:-p

Tapi aku tetap akan promote kat cnie..wahhh..macam bagus sangat  je aku..Ok, kepada sesapa blogger kat luar sana yang nak join gathering yang mel buat..Boleh join.Tanpa segan silu.Sebab banyak benefit nye join benda2 macam nie..Boleh mewujudkan satu komuniti yang boleh bantu blog korang.Time gathering 2 nanti ada game paintball.Tapi sapae xnak main pun boleh je datang.Kongsi2 tips blogging, gosip2 ke..Lantak korang la nak sembang ape..Tapi join la kalau free..untuk maklumat lanjut, sila la ke blog mel, bean moreno..Tanye diorang lebih lanjut ye..
 
Sape yang free sila lah join ye..Aku memang tak dapat..sob3...

p/s: Mesti best dapat join gathering ni..

9 comments:

JijahJambu@Jj February 24, 2010 at 1:51 PM  

teruskan usahamu Gabann ... kojo jangan tak kojo ...

Aus MeLankoLik February 24, 2010 at 2:36 PM  

asal x datang..
aiseh...
xsedap la camni bob ..

redfingger February 24, 2010 at 3:09 PM  

jijah : memang tahap gaban da nie...:-)

aus : 2 la pasal dowh...aku memang nak join...tp x dapat la plak...aiiyooo....

cik helena February 24, 2010 at 3:27 PM  

alah..baru nak tembak bob..hahaha

redfingger February 24, 2010 at 3:30 PM  

cik epal : x dapat join, sebab ada hal penting..adoiii..nie yg x best nie...sob3...

helena : apa blh buat...:-)

miss norafizan February 24, 2010 at 9:41 PM  

dia gi kawin..opsss..gi kawin pulak..dia gi kenduri kawin!!! :p hahahaha..b..weekend ni xdpt kuar la ek?? :) ala...boringnyer....

Cik Lily Putih February 24, 2010 at 11:28 PM  

ko busy! cian dia.. nanti ko tgk jelah gambo2 ye..

Aus MeLankoLik February 25, 2010 at 5:26 AM  

em..xpe2..
aku kurang satu saingan..
hahahak..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS