WEBSITE YANG SERING DILAYARI OLEH MANUSIA

>> Tuesday, February 9, 2010

 Bila korang semua buka internet, ape yang korang semua akan layari? facebook? twitter? myspace? friendster? newspaper? myredfingger? youtube? Semua tu adalah antara website yang sering dilayari oleh manusia sekarang. Kecuali yang myredfingger tu lah! Aku pun tak terkecuali la. Boleh dikatakan semua website kat atas tu aku bukak hari2. Boleh menghilangkan boring. Nak2 pulak youtube. Ape video yang korang nak. mesti ada kat dalam tu. Jom kita usha2 sikit iklan petronas yang lame2 untuk Tahun Baru Cina.. jomm!!! zazzzzz!!!:-)


best gak layan iklan ni

2 comments:

Daishie Dc February 10, 2010 at 2:27 AM  

iklan petronas mmg best..but since rip yasmin ahmad gone, x da lg iklan sehebat iklan2 petronas sblm ni...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS