AKADEMI FANTASIA 8 HAMPIR BERMULA

>> Thursday, February 11, 2010


Setelah lama yang selalu bermain dengan teka-teki, kini akhirnya segala tanda tanya terjawab.Ramai yang menanti-nantikan siapakah yang akan menjadi pengetua AF8.Siapakah yang menjadi tenaga pengajarnya?Siapakah yang menjadi pengaca untuk rancangan realiti tv no 1 negara.

Untuk musim ke-8 ini, pengetuanya adalah seorang yang hebat dan kaya, siapa lagi kalau bukan norman KRU. Ramai yang menyangkakan dia yang akan menjadi pengetua af 8, dan ramalan itu adalah tepat. Bangi pengacaranya pulak adalah sarimah ibrahim yang di gandingkan dengan jimmy shanley yang popular dengan trek selebreti.Best sarimah, da la jadi pengacara The Biggest Loser Asia, ni dapat pulak jadi pengacara af 8. Tahniah la buat mereka berdua.




Untuk barisan tenaga pengajar musim terbaru ni pulak tak banyak yang berubah.Masih ada muka-muka yang sudah pernah menjadi tenaga pengajar untuk musim-musim yang lepas.Antara nya adalah adnan abu hasan, cikgu fatimah, siti hajar, linda jasmin yang kali ini di gandingkan pulak bersama suaminya iaitu que haidar yang juga telah dilantik untuk menjadi salah seorang tenaga pengajar af 8 ini.


Persoalannya disini, adakah af 8 ni masih kick lagi?apa kata korang?Seperti af yang sudah-sudah, bagi aku tak berapa best sangat la.Last yang best pun time mila menang.Yang best bagi aku dari af 1 sampai la af 5.Lepas tu da tak macam best walaupun macam-macam gimik yang di buat. Tu pendapat aku je.Korang?

sumber: credit to murai

4 comments:

Aus MeLankoLik February 11, 2010 at 4:04 AM  

bob
kalau aku masuk
kau nk undi x..
hahak..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. February 11, 2010 at 9:56 AM  

bg kina kan bila pak nil dah x ada af terus x best. betul x?

harap2 kali nie bertambah ok. tahun lepas pun ok lah dari yg 5 dan 6.

miss norafizan February 11, 2010 at 1:38 PM  

kina: ye..btul 2.. :)

aus: dia suka MILA je!!! :p ahaks!! **MILA xbest!!!!**

miss norafizan February 11, 2010 at 1:38 PM  
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS