SITE INCOME TERHANGAT MASA KINI!!!!!

>> Wednesday, February 17, 2010

Entry ini adalah sticky mood yang mungkin agak lame, untuk entry terbaru sila skroll ke bawah

Ok, kali ini aku nak cerita pasal site income aku pulak.Hari demi hari manusia sibuk bekerja.Untuk apa?Mesti la untuk dapat duit untuk membayar segala hutang dan tanggung jawab.Macam2 jenis site income yang ada sekarang.Nak atau tak je buat.Kalau nak buat, pasti boleh dapat punya.Percaya lah, kita jangan asyik lama berfikir pasal sesuatu perkara tu betul ke tak, sah ke tak.Memang perlu fikir dulu, tapi jangan la berfikir, tapi tak buat apa2.Itu adalah satu kerugian yang amat sangat.Ok, aku nak cerita pasal site income yang aku buat ni.

Nama nya ialah HYPROBULKSMS.Mungkin ramai yang sudah tahu.Tapi tak pe, aku akan cerita kat sini dalam bentuk yang mudah korang faham.Apa HYPROBULKSMS nie ek?Ia nye ada satu bentuk affiliate multi-tier yang terbaik kat malaysia ni.Ia nye menawarkan 100% komisyen.

HyproBulkSMS merupakan satu sistem hebahan SMS Pukal (Bulk) melalui Internet. Sistem ini sangat efektif dan dapat menjimatkan masa serta wang. Sistem HyproBulkSMS ini sesuai digunakan untuk tujuan promosi, pengiklanan dan hebahan kepada kumpulan yang anda sasarkan. Anda boleh menghantar bukan sahaja SMS, malahan MMS, Wap Push, Flash Message kepada semua rangkaian telekomunikasi tempatan & antarabangsa dengan satu kadar yang rata iaitu serendah 9 sen.

Mudah sahaja, apabila kita register, kita akan dapat satu url kita sendiri.Contohye seperti url aku nie http://www.hyprobulksms.net/index.php?id=fizan535.So apa yang perlu di laku kan hanyalah mempromosikan url kita 2.Banyak cara untuk kita mempromosikan seperti iklan2 free pada website tertentu, sms, email, mahpun dengan kaedah menyebarkan flyers.Bagi aku ianya mudah.Tapi mane ada rezeki datang bergolek tanpa usaha kan?so kalau nak duit, usaha la seperti cara ini dan ianya pasti berkesan jika kita berusaha.Aku akan cerita step by step.

1) MODAL
Modal nye hanyalah serendah RM250 atau RM500 atau RM1000.So terpulang lah nak ambik yang mana satu.Macam aku ambik yang 500, sekali seumur hidup sahaja, bukan nak kena bayar banyak kali.ingat " high risk, high ritten".

2) PACKAGE
Dalam bisnes ni ada 3 package iaitu EXTREME 250, EXTREME 500, EXTREME 1000
maksud package tu adalah harga yang perlu di bayar jika nak register untuk buat bisnes ini.

3) KOMISYEN
Komisyen yang akan kita perolehi adalah 100%!! Contohnya sku ambik yang 500, so bila ada orang register je melalui url aku, aku akan dapat komisyen.Kalau orang tu ambik 250, maka aku akan dapat 250 la.Kalau orang tu ambik 500, maka aku akan dapat 500 la.Tapi kalau orang tu ambik 1000, komisyen aku akan tetap 500.Sebab apa?Kalau orang tu ambik yang 1000 da aku dapat 100 jugak sedangkan aku register hanya dengan 500, nanti untuk package 1000 tak de pulak orang nak ambik..

So bila korang da register dan da membuat pembayarn mengikut package yang di ambil, korang akan dapat url sendiri beserta pasword dan setelah itu, anda sudah boleh mempromosikan url korang dan mula menjana pendapatan.Ianya terbukti berhasil.

Ianya sah dari sisi undang2, dan memang terbukti berhasil.Baru2 ni pulak bisnes ni baru keluar dalam tv, so lagi la orang nak buat.Alhamdulillah, ramai yang buat dan memang berjaya.


Kalau ada siapa2 yang berminat nak buat bisnes ini, boleh lah cuba melayari website ini. http://www.hyprobulksms.net/index.php?id=fizan535.Cuba baca dengan betul2, jika masih tidak faham boleh terus hubungi aku untuk keterangan lebih lanjut.Tidak kira dimana la,ada rezeki aku pasti akan contact dengan korang semua semula.

Cepat sebelum terlambat, ianya berkesan dan sudah terbukti.Ini lah masanya untuk menambah pendapatan.Student pun ramai yang buat bisness ini sekarang.So apa kita tunggu lagi.JOM SERTAI! Ada pape nak tahu boleh terus hubungi aku melalui cara2 di bawah ini.

YM     : bob_fizan18@yahoo.com
No hp  : 0176078449/0139992047
Email   : norhafizan.mohamad@gmail.com

p/s: Tiada paksaan, sekadar berkongsi untuk sama2 menambah duit poket.


6 comments:

Unknown February 17, 2010 at 12:54 AM  

macam best...kasi aku kumpul modal dulu...

redfingger February 17, 2010 at 1:12 AM  

memang best wei..terbaeeekkkk...

Aus MeLankoLik February 17, 2010 at 9:04 AM  

alalala bob , majuk ke..
hahaha..

xcomel la . hahaha .

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. February 17, 2010 at 10:08 AM  

salam bob mucuk...

bob kina nak tanya lah..

betul ker nih?wat masa nih bob dah dpt bape?dan dah bape lama bob msk benda nie?

p/s:dah jwb bg tahu kat chat box yew.nti akk dtg blk sini.

intanurulfateha February 17, 2010 at 10:43 AM  

.500 banyak tu
.klu betul3 leh dpt byk, nk try gak huhu

redfingger February 17, 2010 at 11:12 AM  

aus : xde maknanye nak majuk...hahaha

mama adam : ape pulak x betul nye mama oi..betul la...:-)mama add la ym bob..

fateha : kalau 500 besar, boleh ambik 250..ikut kesesuaian masing2..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS