MAJLIS AQIQAH QALESYA DAANYA YANG MERIAH!!!

>> Wednesday, February 17, 2010

Sebelum itu aku nak cakap n3 kali ini adalah n3 bergambar.Memang banyak gambar.Majlis ini berlangsung di kampung kami semua pada 14/01/2010 yang lepas.Ramai tetamu yang hadir untuk memeriahkan majlis ini.Tema nya adalah warna pink.Semua adik beradik aku balik untuk sama2 memeriahkannya.Secara keseluruhan, majlis ini berjalan lancar seperti yang dirancangkan.So, jom kita tengok gambar2 yang aku sediakan..:-)
qalesya daanya binti muhamad razique ramesh

a.razique, kakteh dan anak tersayang

 

  

  
 atuk nye sedang memotong rambut qaleysa

  
lepas tu turn uwan nye pulak
  

  
 gadis gediks berposing di tangga.

  

  
 bersama maksu nya.

  
 mak yang pulak..

  
 potong rambut dari tangan si mama qalesya..

  
 bersama mama..

  
 turn aku pulak..pak uda..:-)

  
 turn ibu pulak..:-)

  
 ha, ni turn asyraf.:-)

  
 bersama bubba pulak..

  
 pakchek yang sempoi..

  

  
 kakak aishah pulak.baru darjah 6 ni..

  

  

  

 
Tetamu yang berada di dalam rumah sewaktu berzanji.

Itu lah saje.Korang jangan muntah pulak tengok gambar banyak2..:-)best sangat time majlis nie.Memang terbaik la.Orang ramai, lauk kambing memang superb!!!:-)

p/s : Bila last majlis aqiqah yang korang pergi?

12 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) February 17, 2010 at 4:32 PM  

.semoga si kecil membesar dan sehat bagaikan juara
.yeayyy!

redfingger February 17, 2010 at 4:36 PM  

:-) tq..ceh, macam la u puji i yg comel..hahaha

redfingger February 17, 2010 at 4:37 PM  

fateha: sihat dan kuat!insyaallah...

BeaN MorENo February 17, 2010 at 4:42 PM  

besar nnt mesti cun macam qaleesya cite tuh...hak2

isha February 17, 2010 at 4:43 PM  

last pegi mase raye haji
comel la baby tu

♥ciK-t0ge ♥ February 17, 2010 at 4:53 PM  

coMel2..
sm0ga dimuraHkan rezeKi Lg..
:P

redfingger February 17, 2010 at 6:08 PM  

bean: insyaallah..:-)boleh dia plak jadi blogger tegar..:-)

isha: best kan g kenduri cm2..

cik toge : amin2..:-)

Aus February 17, 2010 at 11:07 PM  

bob ,
kau bile lagi .
hahaha .

helena's February 18, 2010 at 9:09 AM  

nama baby tuh sedap..suke!

pastu nanti jadi cam qaleesya lam cite tuh..hehehe

redfingger February 18, 2010 at 11:35 AM  

si lampu neon : tq...:-)

helena: insyaallah..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS