selamat tahun baru 2010

>> Monday, January 4, 2010


wahhh tajuk n3 ko...da basi baru nak wish tahun baru ke bob oi???alah...apa ada hal..asal kan wish  sudah..lambat ke, awal ke..yang penting ada usaha yang gigih, kental dan takbur untuk wish happy new year...aku agak tiada masa sikit untuk update blog sekarang nie..tp ape2 hal pun aku tetap update...

so sekrang da pun masuk tahun 2010..amacam???ada ape2 perbezaan ke ngan 2009???same je kan...beralih tahun saje..ape2 pun azam tetap ada...giler ape xde azam...sepupu aku ada gak name azam..hahaha..xde kaitan pulak..

azam aku tahun 2010 nie nak mencari duit banyak2 la..nak cari katne ek??xkan ade tepi highway, tepi belukar lagi la xde, dalam kolam ikan lagi la haram...oi3...nak duit kena cari la haram....apa da...:-p insyaallah aku akan usahakan tahun nie...cari duit banyak2..tolong family..kalau seperti di rancang, banyak event2 besar akan berlaku 2010 nie..:-) nanti kan je la kamu2 semua...

ape lagi ek azam aku??2 je la kot yang paling penting..yang lain tu azam standard la..xper lak modify pun...kasi tambah usaha..kasi rajin2 mintak ngan Allah...insyaallah....

selamat tahun baru 2010!!!!!

semoga semua yang kita plan kan pada tahun ini akan menjadi kenyataan...cuba untuk capai segalanya..sama2 la kita mendoakan untuk diri, keluarga dan orang disekeliling kita semua...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS