free movie ticket

>> Wednesday, January 6, 2010

aloo...alooo..kasi tumpang lalu sikit..ini tuan tanah nak update blog aku yang subur ini...huahua...semalam aku g tengok citer old dogs...aku g ngan budak kecik..actually, ticket nie aku dapat free..aku dapat dari ohbulan

hari tu aku ada bukak blog dia..tengok2 dia nak bagi 50 ticket free citer old dogs..aku ape lagi..aku buat la task yang dia suruh buat tu untuk dapatkan ticket free tu...w'pun ticket wayang saje, mane ada orang nak bagi senang2 kan??kan??kalau ada orang bagi senang2, aku nak korang belanja aku tengok wayang..amacam?ada bran??hahaha:-p

ala task yang dia suruh buat senang saje..dia suruh letak je link dia punye website kat fb..kan mudah tu..ke ada orang yg masih xde fb sekarang???agak mustahil kot kalu oirg tu x tau ape tu mustahil..org2 tua x masuk la..diorang memang x ambik pot hal2 macam nie..maksud aku orang2 muda...kalu x tau fb tu kompem baru kuar dari gua kot..haha...:-)


ha...ini la task yang dia suruh buat kat fb..

kan senang je nak dapat free..hahaha...so dapat 2 ticket..aku pung bersama kekasih hati...tp sebelum g tgk...g jalan2 kat da curve dulu..saje mencuci mata..budak kecik nak shopping..tp xde yang berkenan kat hati pulak..bila da boring2 pusing2,,ape lagi..ambik gambar sendiri la..hahaha






kenapa kepala aku sudah mula botak terang????

pas da boring sangat..terus g makan...kat kenny rogers..thanks to budak kecik yang belanja dinner malam tadi..:-) makan sampai da tersandar...lepak kejap je..terus gerak g tgk movie..memang ramai manusia malam tadi...pape pun thanks ohbulan sebab bagi ticket free..:-)

2 comments:

et January 6, 2010 at 11:23 PM  

alaaaaaaa...xtahu pon..x aci~

redfingger January 7, 2010 at 12:01 AM  

xtau??ha, tu la..lain kali rajin2 la ke blog ku ini..:-) boleh?

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS