baby qalesya anak buah ke-6

>> Wednesday, December 30, 2009

assalamuailaikum semua pengikut jari merah yang setia..hahaha..( macam la ada org nak baca blog aku....:-p ) lantak la..blog aku..suka hati aku la nak tulis ape..:-) "sungguh sombong!!!!"

disebabkan hampir dua minggu aku x update blog..so banyak la cite2 yang sudah tertinggal..tp aku akn tepek sumer citer 2 kat cni...:-) aku kan sungguh baik!!!!kudus je..:-p hahaha..

hari tu 15hb, kakteh aku sudah selamat melahirkan anak sulongnye...baby gurl..so total anak buah aku sekarang sudah ada 6 orang..:-) best2...so baby yang  baru lahir nie sudah diberi nama..nama dia adalah Qalesya Daanya..sungguh la cantik name dia..dia lahir pukul 10.59 pagi..

kakteh x bersalin normal..so kena bedah la..tp alhamdulillah la..sumer nye berjalan lancar..xde ape yang x di ingini yang berlaku...syukur...kakteh masuk bilik bedah pukul dalam kul 10 pagi...so pas kakteh da masuk tu..kiorang pun g la brkfst dulu...sebab masing2 sumer lapar2 tahap gaban...:-)



 

 
muka aku yang contol lapar!!!!:-)
masing2 makan dengan syok..padahal bukan la best sgt ;pun..korang tau je makanan kat cafe hospital..sedap mane la sangat..sume makanan kesihatan..kurang garam, kurang gula..tp sebab lapr sgt..sumer nye menjadi sedap dan teramat la lazat berkrim disukai ramai..hahaha:-p


a.raziq je yang x makan..risau wife kat dalam bilik bedah..ktorg g makan, dia x join pun..ke hulu, ke hilir je dia..nampak sgt muka dia sengsara menunggu anak pertama muncul ke dunia...dia tggu je kat luar bilik bedah...



ni time baby baru kuar dari bilik bedah..tp kakteh x kuar lagi...baby je...baby time kuar dari bilik bedah bukan main lagi mata dia bukak besar...tgk sana sini..pusing keliling mata tgk dunia dia yang baru je...da bawak kuar, terus bawak g ke wad..di azankan...sungguh la cute gilooosss..:-p



wajah ceria mendukung anak pertama..baru la a.raziq mampu tersenyum pas sumer nye selesai..:-)



kakteh yang baru kuar dari bilik bedah..
kakteh agak lambat kuar..dekat kul 12 lbh x silap aku baru la kakteh kuar dari bilik bedah..tp alhamdulillah..kakteh ok..selamt xde pape yang berlaku...:-)


Qalesya Daanya

sungguh comel....
time nie qalesya da kat wad da..tp aku xde time nie..aku ngan mak abah ke cheras..untuk tanam uri..tanam uri kat umah andak..baru la aku tau bukan nye blh tanam cm2 je uri 2..kena basuh bersih2 dulu..macam2 la kena buat dulu sebelum tanam kan nye...



qalesya di dukung uwan dan atuk nya...



along faezah, kakied, ibu and aku di luar wad..:-)



 
cute!!!!!!
kami2 sungguh gembira...alhamdulillah..semua nye ok..

kepada a.raziq & kakteh :
tahniah ye kerana sudah menimang cahya mata yang pertama..jaga lah qalesya sebaik mungkin..supaya dia akan menjadi seorang yang berguna suatu hari nanti...:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS