oh blog blog blog

>> Thursday, January 7, 2010

ape korang dapat dari blog??berapa lamakah korang sumer da ada blog??

orait..n3 kali nie aku nak poyo macam bagus sikit..memang bagus pun xtually..xde ape pun..aku just nak tanye korang sumer la kan..sejak korang memiliki blog korang sendiri..apa best yang korang dapat..mesti ada yang da dapt giler2 income dari blog kan..

aku pun nak macam 2..ye la..saper xnak duit kan...masing2 sumer nak kan duit..dan blog adalah salah satu cara untuk mendapat kan duit..untuk pengetahuan korang sumer..aku masih terlalu baby awal dalam blog nie..masih belum dapat ape2 hasil dari blog nie lagi...ada la dapat sikit2..tp ape la sangat..

kenapa orang sumer suka buat blog..sebab ia nye benda mudah..korang just buat catatan harian ke..ada gak yang buat blog pasal benda2 tertentu..ada yang citer politik..sukan..lagu..blue..nak meniaga on9..macam2 la tujuan buat blog..matlamatnye ada 2 saje..nak buat duit and ada gak yang saje2 nak buat blog..jadikan blog sebagai diari atau media untuk meluahkan sesuatu..aku pulak..memang blog aku nie pasal life aku saje...

ok lah..aku update nie saje2 je..

.padahal xde point nak update

1 comments:

[z@ck] January 8, 2010 at 5:37 PM  

blog ni sepatutnya menjadi tempat kita ekspresikan diri kita..
tapi trend skang org salahguna blog ni ngn copycat dan gaduh..

haish

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS