mak sakit

>> Wednesday, January 13, 2010

tumpang lalu sikit...nak mengemas blog aku nie...agak sunyi kebelakangan nie...aku agak malas nak mengudate blog sekrang nie...x tahu la kenapa aku malas sangat...yela, kadang2 x de masa nak update blog...memang aku selalu online..tapi nak menaip untuk update blog agak kemalasan...apa sudah jadi??tolong la kemari wahai rajin oi...xkan ko samapi hati nak biar blog aku nie sunyi je....tulun...tulun...tulun....!!!!

minggu lepas parent aku ada kat kl...seminggu duk kl...sebab mak aku x berapa sihat...mak aku sakit belakang yang teramat sangat...so hari2 kena buat fisio di hospital tawakal..kena buat fisio hari2 supaya kesakitan itu boleh sembuh macam biasa...sebab kalau x ok, mungkin kena buat pembedahan...so, x nak la sampai macam tu...sebab tu la my parents datang duk kl seminggu...duk umah kakteh....setiap pagi kena g fisio..

alhamdulillah, kesakitan tu hilang sikit demi sedikit bila da buat fiso...dari kepala mak aku x boleh nak gerak langsung, pas buat fisio, boleh da gerak2, toleh kiri kanan...alhamdulillah...kami sekeluarga pun lega sebab ada perubahan...so hari nie my parest sudah balik kampung semula...tadi last buat fisio and jumpa doc sekali...kak ied yang hantar mak abah balik kampung...

tp kitorang pesan pada mak supaya jangan kuat sangat buat keje...jangan buat yang berat2 supaya sakit tu x datang semula...syukur alhamdulillah, semoga Allah permudahkan kehidupan kami sekeluarga untuk tahun 2010 ini...segalanya kehendakMu...kami hanya mampu memohon kepadaMu...

Ok, lepas nie aku akan axtive kembali dalam penulisan blog...harap semua mendoakan kesejahteraan hidup kita insan bersama...

3 comments:

[z@ck] January 16, 2010 at 10:39 PM  

semoga mak kamu pulih seperti sediakala..
aminn..

Unknown January 18, 2010 at 9:20 AM  

harap2 mak ko cepat sembuh eyh...

redfingger January 18, 2010 at 9:33 AM  

thanks...sekrang da ok da..just x blh buat keje2 berat je...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS