My Valentine’s Day

>> Sunday, January 24, 2010


***** sticky mode for 48 hours****



Cakap saje pasal Valentine day ni, mesti sinonim dengan bunga ros merah, candle light dinner. Of course la. Mesti nak kasi buat malam tu kasi tangkap leleh punye la. Mesti nak kasi malam tu paling romantik habis. Walaupun orang tu jenis tak romantik. Silap2 search kat pakcik google "how to become a romantic person". Kena la tanye kat pak cik google, sebab nak tanye sendiri kat orang lain, malu la pulak.. Lagi pun pak cik google bukan kenal ko pun..hahah..Betul tak? Mesti ada punya lah..:-)

Entry kali ini dibuat sebab nak memenangi ticket untuk menyaksikan VALENTINE'S DAY yang akan muncul di pawagam pada 11/02/2010 ini. So aku akan pilih pilih Jessica Alba la sebagai patner aku untuk aku sambut valentine day. Kenapa aku pilih dia? Of course la dia cun, meletupsss and hottzzz. mesti dia tak menyesal punye dengan cara aku yang tersendiri sambut valentine day dengan dia.:-) ohhh my jessica alba..come to me please..!!!!

Mata yang tengah menggoda aku..

Ape akan aku buat dengan my baby ni (jessica alba) time valentine day?. Aku memang panggil dia baby.. Dia yang suruh panggil macam tu, so aku ikut saje.. Takut dia merajuk pulak nanti..:-p Aku akan suruh dia pakai baju cantik2, Baju tu pulak aku memang tempah khas untuk dia. petang tu aku akan suruh despatch aku g hantar baju tu kat umah dia.. Aku yakin muka dia mesti akan terkejut bila tengok baju yang aku buat untuk dia.


punye la teruja dapat baju yang cantik dari aku, terus koyakkan baju yang dia pakai..baby..baby..


Lepas dia da siap2, make up cun melecun semua, wangi bagai nak giler 3 km  da boleh bau.. Aku pun sampai dengan menaiki kereta yang aku tempah khas untuk malam indah itu.. Ku tengok wajah nye terkejut lagi bila melihat kereta yang datang jemput dia. Mane tak nye, dia mintak limosine kereta perdana je kat aku. Sekali yang datang limousine hummer.. Mau tak terkejut dia..



Lepas da jemput dia, aku pun bawak dia pergi candle light dinner kat 5 star hotel. Mulanye dia kate, tak payah la mahal2. Kita g makan ikan bakar je kat muara, klang. Tak kuasa aku, nak candle light dinner kena la best2. Tak nak bising2, baru la romantik habis baby oi..:-)

Aku akan hadiahkan dia bunga ros merah dan handbag yang datuk K bagi kat siti tu.. Tu je la yang aku mampu nak bagi..tipu2. Aku harap dia suka dengan hadiah tu. Sebab time aku bagi hadiah tu, mesti dia macam nak melompat2 da. Tapi cover ayu..:-p  Time aku bagi hadiah tu, aku akan bagi dia satu lagi hadiah istimewa, iaitu kucupan mesra.:-p



 bunga ros nie pulak, akan ku petik sendiri dari cameron

Kitaorang akan makan sambil bersembang. Aku pasti dia akan cukup gembira dengan segala yang aku buat untuk dia..ohh my baby jessica..:-) Lepas da siap makan, aku akan bawak dia pergi tepi satu lake untuk saksikan pertunjukan bung api yang aku tempah khas.



Lepas tu baru la aku hantar dia balik umah dia.. Kalau sempat dan masih awal lagi, aku akan bawak dia pergi shooping dulu.. Kalau da lewat mungkin lepak kejap kat umah dia..:-) teeetttt...:-p

segala tulisan ini hanyalah menggunakan imiginasi aku yang teramat tinggi..ahaks..

10 comments:

Azureen Azlan January 22, 2010 at 10:58 AM  

hamboi tinggi nya fantasi anda. tettt. HAHAHA. good luck, nice entry bob :D

Unknown January 22, 2010 at 11:34 AM  

@bob jumpe di sana eyh...

@ween entry aku xbagis ke???sedey...

aurikelsan January 22, 2010 at 11:40 AM  

fuiyyo...dating ngn jessica alba..bob, ko pakai baju apa time tue??

redfingger January 22, 2010 at 12:16 PM  

ween: ko x boleh baca la ween..ko bawah umo lagik..hahaha

bean : ok bro..kalau dapat jumpa kat sane..

aurikelsan : aku pakai baju hujan sajork..hahaha

angah iza January 23, 2010 at 10:04 AM  

amboi..........kemain lg berangan.
mencucuk langit angan2 kamu.
hehehehe......terus kan berangan :P

aurikelsan January 23, 2010 at 12:30 PM  

bob: baju hujan?? classss la...

miss norafizan January 23, 2010 at 3:49 PM  

hubby!!!!ni x adil!! :) syg da nk jd singa jadian ni.. hakhakhak.. ko pya brangan b..x hingat punyo!!part tett b 2 syg xleh trima!!hahaha :) pape pun class g2!!! gud luck hubby!!!

JijahJambu@Jj January 23, 2010 at 8:18 PM  

ahaks .. sure dia suka guling guling nye lahh ...

redfingger January 23, 2010 at 8:35 PM  

angah izah : bukan berangan la.. rekaan semata2..:-)

mama adam : :-)

aurikelsa : baju hujan je la..duit da abis wat baju jessica..:-p

miss nora : hahaha..bukan berangan la..idea..ahaks..:-p

jijah: kompem la dia suker babe..:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS