Crocs Yang Best

>> Sunday, January 24, 2010




Sape tak tahu apa itu crocs zaman nie memang la. Boleh dikatakan semua orang tahu. Awal2 crocs femes kat malaysia dulu, ramai orang kutuk. Termasuk la tuan blog nie ha. Aku di antara manusia yang tak suka pada crocs. Bukan nye apa, bentuk dia ntah apa2, mahal nak mampus pulak tu, rupa macam katak saje.:-)

Tapi tu dulu la, sejak aku cuba2 pakai dan memilikinya sendiri, ternyata segala tomahan yang ku lemparkan sebelum ini meleset dengan sendirinya. Bak kata pepatah, baling batu sorok tangan (ada kaitan ke??) Memang best la pakai crocs, korang akan rasa selesa yang amat, senang nak pakai, senang nak basuh, ringan nak mampus pulak tu.

Selain itu, crocs nie bagus untuk kaki kalau tak silap aku. memang best la pakai, lagi pun sekarang ni ada macam2 design pulak. Ko nak jenis macam mane, siap ada kasut da sekarang ni. wahh!!!ni yang best ni. Aku akan mulakan mengumpul crocs ni sebagai nak memenuhkan rak kasut rumah aku.:-) Zaman2 sekolah rendah dulu hobi balik2 kumpul setem.. Sekarang kumpul crocs la pulak. poyonye!!!!

Nak2 pulak sekarang ni siap ada accessories lagi. Macam2 ko boleh letak nak bagi crocs ko ala2 gediks gitu. Aku pun ada sepasang crocs. Aku suka pakai, selesa dan senang. sarung macam tu saje.. Crocs aku pun ada accessories da sekarang.. Nak tengok? nah..ambik kat bawah nie..:-)


nie la asal nye crocs aku


selepas di tokok tambah..:-)

Lepas ni nak beli yang warna putih pulak. Sebab nampak cool giler yang warna putih. Kalau korang teruja, sila lah dapat kan satu. Nak tengok yang terbaru punye design g la usha kat website crocs nie.. "Saya sudah, anda bila lagi?"

9 comments:

Unknown January 24, 2010 at 9:23 AM  

akupun teringin nak pkai tapi...

lel January 24, 2010 at 10:47 AM  

yeahh
feveret ni
nak wat collection gak tp kecil kecilan jela
baru ada 3pasang huhu

aurikelsan January 24, 2010 at 11:37 AM  

wohoooo...buaya pun ada ats croc mu itu..errr, buaya ke dinosour??

et January 24, 2010 at 12:29 PM  

beli yg ori ke? mahal ouh..

miss norafizan January 24, 2010 at 3:15 PM  

sy xnk crocs..sy nk GUESS!! ;) **wink2!!**

[z@ck] January 24, 2010 at 6:11 PM  

crocs murah pn sama sedapnya dgn crocs ori..

=P

redfingger January 24, 2010 at 8:52 PM  

bean : tapi ape bean???

laila : ok la 2...da ada 3 pasang..banyak 2...bak 1 blh?:-p

aurikelsan : tu bapak segala dinosour la..hahaha

et :teka la...:-)

missnora : ape??nak guess??fuuhhh...:-p

z@ck : betoi2..:-)

messo January 24, 2010 at 9:08 PM  

crocs aku br je hilang mase peg smayang jumaat lepas..huhu...

nk tideline lak rase...

redfingger January 24, 2010 at 9:29 PM  

messo: yke?pencuri yang lahanat...:-p

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS