HADIAH

>> Thursday, January 28, 2010

** Ko nie tak habis2 nak cite pasal dirthday ko, ntah pape je.sila abaikan ye.nie n3 last pasal birthday aku****

Time hari jadi aku hari tu, aku dapat hadiah dari budak kecik dan hadiah tu aku sangat suka. Apakah ia?? Time aku kuar g celebrate ramai2 hari tu, dia bagi aku hadiah. Tapi tak bagi aku bukak dulu. Malu katanya..:-) okla, tapi aku bukak jugak depan dia.. Aku kan rakus. Hadiah tu, mane boleh simpan lame2. Gile ko..hahaha:-)

Kotaknye sungguh catik. Warna hitam. Cukup maskulin..:-) Dia bagi beserta kad sekali. Ok lah, aku tak nak cakap banyak. Korang tengok je la ye..:-)


kotak nye beserta kad..:-)



 
inilah isi nya. perfume kesukaan aku..:-)
Thanks sayang..:-)

Sila abaikan kalau n3 nie korang rasa macam aku nie jiwang.sekadar untuk menghargai pemberian orang yg istimewa..

5 comments:

ann frendly January 28, 2010 at 3:30 PM  

wah... cantik betul kotak hadiahnye.. isinya lagi cantik!!! best2..

miss norafizan January 28, 2010 at 10:06 PM  

sama2 hubby!!! :) **shame2**

Aus January 30, 2010 at 5:33 PM  

ahahaha
bob..
bday aku da dekat..
mntk hadiah boleh..
hahak..

Aduka Dikejar Polis Lagi

ween,  January 31, 2010 at 9:23 PM  

wow, BEST nya dpt hadiah. HAPPY BELATED BIRTDAY, Bob. sorry for the late wish, aku lama xblogging. huu. btw, may Allah bless u always. amin :)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. February 11, 2010 at 10:02 AM  

happy belated besday bob...lama giler x singgah sini. rupa2 nye besday bob pun dah terlepas. bila tarikh nyer? leh wish tahun dpn.

hehehehe...

p/s: mmg x salah menghargai ape yg org bagi. nti tahun dpn mesti dia bg lagi...hehehehe

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS