My Birthday Celebration

>> Tuesday, January 26, 2010

Wuuhhuuu...aku sangat gembira. Kini aku da berumur  23 tahun. Semakin besar, semakin gembira. Semoga Allah permudahkan perjalanan hidup aku lepa ini.amin...

Kakchik ajak g celebrate my besday. Aku sungguh teruja dan gembira guling2..:-) Segalanya berlaku di chilis ou. Kakchik, kakma, norliza, ficky dan my kesayangan pun join. Thanks la semua yang buat aku gembira sangat semalam. Aku g ou ngan budak kecik. Sampai je kat ou wajib la ambik gambar dulu.. Gambar mukaddimah..:-)


kegedikan harus..

Aku malas nak cakap banyak, korang layan je la gambar2 nie ye..:-) hari yang amat gembira untuk aku.. Kn best hari2 macam nie..:-)


 
 menu

 
sesi memilih makanan.kakchik dengan wajah tekunnya!!:-)


sungguh ceria di hari lahir..:-) ayat skema

Time ni kakma blum sampai lagi. Dia samapi lambat. Sesat bagai pulak. Boleh dia call aku kat mane chilis tu, tapi time tu dia baru je lalu depan chilis. Adakah dia sungguh rabun tahap dewa kayangan?:-) kelakar betul, puas aku panggil dia. Jalan tak tengok kiri kanan langsung.:-) hahaha


 
 
makan time!!!!!


 
 
 

Itu lah saje. Malas pulak nak tepek gambar banyak2.:-) ke da banyak ni?:-) haha. Tak pe la banyak pun, hari happy buat ku.

Aku nak ucapkan thanks pada kakchik sebab buat semua ni, belanja makan semua. thanks ye. love u so much!!

8 comments:

Aus MeLankoLik January 26, 2010 at 7:53 PM  

ahahaha..
bob..
aku telambat nak wish..
haha..

selamat hari jadi..
semoga kau beranak pinak dengan banyak..

eh..macam ucapan kawen je..haha..

iemamawa January 27, 2010 at 3:39 PM  

oit..pandai lar ngutuk eh...
kchik jer blanja adik?..

NUNU EERA January 27, 2010 at 8:45 PM  

hepi belated bezday..kite sma umur..hehe..

redfingger January 28, 2010 at 11:08 AM  

iema: opss, adik x tau sape belanja malam tu..sebab time bayar adik x tgk...sory..thanks..:-)

nunu : thanks..:-)sape lagi muda?:-p

nora: sangat2!!!!!:-)

Rashid January 29, 2010 at 2:08 AM  

kegedikan harus.. hehe

peace V ..

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS