projek terbaru

>> Friday, December 4, 2009

projek????

jari merah sekrang ada projek baru..tp sumer nye masih dalam pembikinan lagik...apakah projek tu??
orait...meh aku citer sikit...aku dalam proses nak beli domain sendiri...tp bab2 nie aku memang x tau sangat..sumer benda diuruskan oleh abang aku...so xlame lagi aku akan ada website sendiri..

adakah blog jari merah nie akan aku sisih kan???oooohhhhh tidak sama sekali...website yang aku buat tu aku nak buat pasal benda2 yang terlibat dalam kerja aku...aku akan gunakan website tu untuk promosi kan diri aku dalam mencari client2 baru...so blog merah nie akan ku tetap update tentang apa yang ku buat seharian...

tapi sume tu blum siap lagik...masih dalam progress..sku saje je nak bagi tau kat cnie pasal projek nie...lagi pun aku memang kurang tau bab2 domain ke, hosting ke hape ke...so sku sedang nak tahu and belajar nak tahu...

nanti bila sumer nye siap, aku akan khabar2 kan kat cnie supaya korang boleh tgk ape yang aku buat, ape kerja yang aku buat and insyaalah, aku akan bagi tips2 yang orang perlukan dalam bissness...

aku harap korang sumer menyokong ape yang aku buat nie..:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS