timba perigi

>> Thursday, December 3, 2009

haaa....n3 kali nie pulak aku nak story pasal axtiviti aku time ari raya korban ari tu...salah satu nye, ktorg menimba perigi...korang tau x ape tu menimba perigi??kalau yang asal org kg tu, mesti tau punye..timba perigi nie kt kasi kuar sume air dalam perigi tu then buang sumer lumpur2 yang ada dalam tu..xtually perigi nie x pakai sangat pun..guna time air xde, nak basuh keta je..:-) sebelum timba perigi nie ktorang basuh keta...air free la katakan..guna pump letrik tu...best giler main air...

lagi satu timba perigi nie sebab abah aku baru pasang pemetong dalam perigi nie...so nak bersihkan la..perigi nie xde la dalam sgt pun..air nye bersih...so ktorang memang jaga la...susah2 air xde blh guna..just pasang pump saje...

so jom kita usha gambar time kiorang timba perigi..:-)

 
so yang masuk dalam abang aku and kakchik...aku xleh masuk..nanti x dapat kuar plak..huahuahua


aku duk atas sajork..buang aor and lumpur..aku and abang razique


bertungkus lumus abg aku...padahal takut tu..huahuahua






semapt bergambor jugak..:-)







penat giler...angkat air kemain berat lagik!!!kalau air je xde la berat sgt...tp bila da time angkat lumpur tu...adussss, memang berat...giler penat...tp best la...dapat main air...:-) bukan selalu dapat main air camnie...sungguh la best..pas settle sumer nie, makan cekodok panas2!!!!

beeessssssttttttttt!!!!!!!:-)

2 comments:

et December 3, 2009 at 9:40 PM  

uh wah..x pernah plak wat aktiviti gini..mase timba perigi uh, air dlm perigi tu dlm x?

redfingger December 4, 2009 at 9:27 AM  

xde la dalam sgt pun...sebab perigi nie memang x dalam..
best + penat...

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS