MYSPY KER???

>> Saturday, December 5, 2009


macam bagus da aku nye tajuk n3 kalie nie...

semalam aku g tgk citer myspy kat ou ngan budak kecik..aku tgk midnight punye show..macam biase la, aku ngan budak kecik memang peminat setia  aflin shauki..ape citer dia yang aku x g tgk..sumer aku g tgk..sebab aku memang suke dia punye filem..korang xsuke tu korang punye pasal...(kerek giler..hahaha..:-p  )

tetapi ada yang aku x puas hati ngan kerja tgn aflin shauki untuk citer myspy nie..aku pun xtau nape..bila da habis tgk, aku rasa x berbaloi plak g tgk kat cinema..tu pendapat aku la..aku x tau nape citer dia kali nie agak rushing sgt..x best...kalau yg sebelum2 nie, citer dia ok je...best...x rushing...maybe kali nie KRU punye citer kot...sebab aflin nye cite x macam tu...aku sungguh kaciwa...hukhukhuk...

cter myspy nie kejap je...x lame pun...tp ok la..kelakar, tau je AC cmne..nak plak ngan harun salim bachik..memang kelakar la..and satu lagi, ada awek cun dalam filem nir..yang bernama maria...ooowwhhh maria....hikhikhik...:-p

pape pun, aku tatp menyokong aflin shauki..korang sumer, jangan lupa g tgk...weekend nie g la ke mana2 cinema ye...

p/s: (budak kecik da pakai hp baru...mane aci!!!!!  :-p )

3 comments:

et December 5, 2009 at 6:56 AM  

btol2..suke juge filem afdlin shauki..masih dlm plan ble nk tgk my spy..hek3..^^

[z@ck] December 5, 2009 at 7:45 AM  

ak x tgok lg..harus tgok la mcm ni..

Isma December 5, 2009 at 3:33 PM  

ala..tak bes ke cite ni..baru je plan nak g :(

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS