kisah kuantan

>> Wednesday, December 9, 2009

assalamualaikum semua blogger2 yang ku kasihi dan disayangi sekalian...sudah lame beta tidak mengupdate blog ku ini...:-) aku da lame x update blog sebab aku g kuantan hari ahad ari tu...aku g ngan mak abah sebab anak buah aku nak bersunat...anak k.ngah..umar hazim...dia berkhatan kat klinik..sorry la, gambar memang x banyak kalie nie sebab aku memang malas nak ambik gambar walaupun camera memang aku bawak...gambar2 nie pun aku snap guna camera hp aku jek!!!!

umar berkhatan hari isnin pagi kat klinik rosli..ada la dalam belas2 orang budak yang sunat same ngan dia hari tu...dia turn yang ke-4...dia ok jer...tp sebelum masuk bilik doc tu, nampak la dia cam cuak je..memang la...sumer orang cuak kot nak berkhatan...:-) tapi aku x..wahhhh...x nak kalah jugak...ahaks!!!:-p nie ada cite kelakar sikit time kat klinik ari tu...time budak2 lain tengah nerves giler tunggu giliran nak masuk bilik doc, anak buah aku yang kecik lagi tu, maryam...dia g bantai nyanyi lagu POTONG kuat2...memang kelakar dowh...sekuat2nye dia nyanyi...xde rasa bersalah langsung!!!:-) aku gelak je...budak2 kecik yang lain bertambah cuak la muka diorang...hahaha...sungguh nakal si maryam tu...!

bila sumer da settle umar pun kuar dari bilik doc...time dia kuar dari bilik doc tu agak berlinang la air mata dia...tp x nangis pun...umar nie memang manja sikit...yela, dia sorang je anak laki k.ngah aku...so manja lebih la kot...sumer ok..berjalan lancar...alhamdulillah...pas da settle sumer, terus balik umah...time tu pun dia ok lagi...tapi 2 3 jam pas2, da mula da nangis...:-) sakit, sakit, sakit dia cakap...mane x nye, ubat bius da habis..memang la sakit...puas gak nak cool kan dia..aku pun agak kurang menyakat dia sebab cm kesian la pulak w'pun ada gak aku menyakat dia...hahahahaha...:-)

 
inilah umar hazim...time nie ok lagi...x sakit sgt lagi...dia cool je...lepas tuuuuuu...siap!!!!



nie la maryam yang duk bantai nyanyi potong kuat2 kat klinik tu...dia makin kurus la sekarang...bila aku tanye je, terus jawab 'ntah, x tahu'....rindu la kat dia...sembang ngan dia memang best...ada je benda dia nak cakap..

" songkok yang mereng...songkok yang mereng sayang...."....hahaha

2 comments:

cʏcʏreαℓℓα December 10, 2009 at 2:45 PM  

hye , blog walking . have a nice day (:

redfingger December 11, 2009 at 1:25 PM  

thanks....walking lagi pasnie tau...:-)

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS