gatal2 mengupdate

>> Saturday, December 26, 2009

walawehhh.....sungguh sejuk la..aku di kampung tatkala mengupdate nie...saje je tangan nie cam gatal2 plak nak menaip..bkan nak citer ape sgt pun...hahahaha...:-)

adik beradik aku ramai nie...sebab kakteh balik kampung...nak berpantang kat kampung..mak yang jaga nanti..korang tunggu je la n3 pasal baby qalesya next week..sian dia, x dapat nak enter frame lagik dalam blog merah pak uda dia..:-)

pagi nie makan nasi gorang..breakfast nasi goreng..sungguh la sedap makan ngan ait tea...sluuuurrrppp..sehingga menjilat dinding..!!!:-p baby qalesya tido lagi...blum bangun lagi..tp aku masih blum dukung dia..walaupun da dekat 2 minggu dia lahir..aku xberani lor...:-) aku takut sebab kepala baby kan lembut lagik...kang jadi pape plak..so baik x payah...sabar ye qalesya, nanti pak uda dukung yek...:-)

beberapa hari je lagi kita akan tinggalkan tahun 2009..dan kita akan memasuki tahun 2010 pulak...so adakah apa yang korang nak buat dan korang ingin kan tercapai pada tahun 2009 nie??? mesti ada yang tercapai..mesti ada yang x..biasa la tu..kita hanya bisa merancang..bkan kita yang tentukan..yg menentukan hanyalah Allah..

aku pun sama la..banyak yang x tercapai dari yang tercapai...(apa daaaa, berapa banyak kali tercapai???) hahaha..ada aku kesah...:-p
so aku akan carry foward la ape yang x dapat lagi ke tahun depan..azam???azam nie x yah cakap la..benda yang same je...:-) just kena fikirkan cmne nak capai impian itu...

go..goo chayo kamu2 sumer!!!!!:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS