4 BULAN

>> Thursday, December 10, 2009

apakah yang 4 bulan nie????
xde ape lah sgt...tajuk n3 aku memang macam bagus je...mesti korang fikir org pregnant 4 bulan kan??kan??eleh, x nak ngaku plak..aku tau..aku bleh baca hati orang...wahhh!!!!

xde la...4 bulan nie adalah usia blog aku...hari nie da genap 4 bulan usia blog jari merah aku nie...teramat la muda nye lagi blog aku nie...aku start buat blog aku nie bulan ogos yang lalu...tp alhamdulillah la...aku suka blog aku nie...and ada yang da kenal aku sebagai blogger kalau aku kuar jalan2..( sungguh beragak dan takbur...hahaha)

aku sgt suka blog aku nie...blog nie xde la banyak sgt info pun, just coretan hidup aku seharian, kadang kutuk orang ke...cm2 je la pengisian blog aku nie...tempat aku menulis ape yang aku buat, ape yang aku x puas hati, nak hiburkan diri...mungkin korang rasa blog aku nie cm bodoh je...dan mungkin ada orang kate blog aku nie aku tiru blog orang lain..ha!!!cakap jangan nak guna lutut..cakap elok sikit...aku buat blog nie sebab aku suka..xde kaitan ngan blog sesape pun..nie ilham aku sendiri ok!!!!kalau korang suka aku alu2 kan..kalau korang x suka, xpe la..ape bleh aku buat...

blog nie masih muda sgt2 lagi...macam tuannye juga..masih muda...ahaks..:-) aku selalu baca blog korang sumer...kalau ada free memang aku baca blog korang..kalau korang follow aku, memang aku akan selalu baca blog korang...baik kan aku??:-P

k lah...tahniah buatblog ku ini sebab sudah ber umr 4 BULAN

1 comments:

Roslan December 10, 2009 at 4:00 PM  

gud luck bob..heh3...cepat2 la bertukar ke self hosting plak..heh3

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS