christmas

>> Friday, December 25, 2009

elooopppssss sumer pembaca2 blog ku yang di sayangi...walawei, lame giler da aku x update blog lesayangan aku nie..da naik bersawang da...labah2 pun da buat sarang...giler betoi....aku da lame x update blog sebab kesibukan..sibuk la sangat...macam2 hal yang menyebabkan x sempat nak update blog..citer macam2 nak tulis nie...tp blum ada masa lagik la..xpe2, by next week aku kasi cover sumer citer2 aku yg da lpas ye...:-)

kesempatan nie aku nak ucapka mery x'mas kepada mereka2 yang menyambutnya...x'mas nie citer kat tv sumer best2 belaka...syok je layan...pas satu, satu citer  best..:-)

aku tgk umah depan umah aku nie da gantung stokin da depan umah..nak hadiah dari santa claus la tu...:-)

pape pun mery x'mas kepada mereka yang menyambut nye...happy holiday....:-p



 

ho...ho...ho...hoo..hoo....


0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS