buah potong free

>> Friday, December 11, 2009

elooopppsss sumer pengikut jari merah yang seria menanti..:-)

n3 kalie nie aku nak cite last week hari sabtu aku g kuar jalan2 ngan budak kecik . xde g mane2 pun..kuar jalan2 jer area kl..ape kaitan aku kuar ngan buah potong free lak nie...ha..meh aku nak story kat cnie....

kejadian nie berlaku kat hartamas...aku g hartamas jap hari tu..ada flea market..saje je nak g..bkan la nak beli ape pun..nak jumpa cerramoon je..dia ada jual kat c2..tp time aku g 2 dia xde la plak..so g pusing je la..tgk2 sambil mencuci mata...pas2 nak balik, kat keta, budak kecik ada nampak org jual buah potong..aku pun g la..pas pilih2 buah sume...aku nak letal la dia punye yang kicap tu..dalam botol kicap 2...aku bukak je botol tu, dia punye kicap tu terpancut kat mata aku..habis baju ngan muka aku..da la pedas..ada lada dalam kicap tu...siot betol...mujur aku pakai spek..kalu x memang masuk dalam mata aku...ada masuk sikit je...pedih giler, panas muka aku...

masuk dalam kedai tu basuh muka...baju aku habis kena...pedih giler!!!!budak kecik da ngamuk da kat tuan kedai 2...hangin betol aku ngan org kedai tu...habis tisu kedia dia aku kerjakan..padan muka ko hawau!!!!sebab salah dia, dia kate buah potong tu x yah bayar...banyak la ko...buah ko bape hinggit sgt...baju aku yg da kotor nie cmne...SIAL!!!!


ais xde, so tuam mata pakai buah nie ha..buah nie sejuk sikit..lega mata aku sikit..



baju budak kecik pun kena sikit..da la baju baru...2 yg dia ngamuk kat tuan kedai 2...bagus syg!!!:-)


budak kecik yg tgh bersihkan baju aku...TQ..


walaupun muka ku teramat la panas time nie, masih sempat posing..:-p


pastu ktorang g da curve plak...sebelum tu isi peru dulu..makan kat madam lims...pastu lepak2 jap kat c2...budak kecik menayangkan hp baru dia...ehem3...:-)




tgk la budak kecik, kalau on9 mesti bukak blog aku..yela, bog kesayangan..walaupun dia ada blog sendiri..blog aku kan best!!!:-)hihihih




pastu terus g pusing kat da curve, ikea, ikano..jalan2 pusing...cuci mata..kat the street da curve ramai giler manusia...ada jual2...banyak pokok krismas...besar2 belaka..cantik diorang buat..best2...so kiorang pun ambik gambar la...pedulikan manusia yg ramai..posing je tgh manusia 2..hahaha....

6 comments:

Zeanne December 11, 2009 at 1:20 PM  

msk mate..tp mke plaq yg pns...ha3

redfingger December 11, 2009 at 1:23 PM  

memang la...de benda tu kan pedas...try la kena kan kicap berlada tu kat mua..tgk, panas x muka..try yek...

redfingger December 11, 2009 at 6:13 PM  

mane x sakit hatii...baju baru..:-)

Lassie H. December 11, 2009 at 11:09 PM  

sian kamu.
soh jep owg kedai 2 ganty bju bwu.
weee ~

redfingger December 12, 2009 at 1:02 PM  

ikut kan hari memang nak buat macam tu...tp atas2 sifat2 ku yg mulia nie, x sampai ati plak..:-p

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS