umah baru kak lang

>> Monday, November 16, 2009

helllooo sumer....selamat membaca blog kesayanganku...:-)lame la jugak aku xupdate ini blog...atas sebab2 tertentu, bbz ngan life sendiri...macam2 benda yg nak diuruskan....weekand hari 2 satu family aku lepak umah baru k.lang aku...umah nie da lama beli, just x duduk he lagi...nie la first time duduk cnie....so kitaorang pun datang la beramai2...ziarah umah baru...:-)

sume ada kecuali k.ngah aku je...dia jauh kat kuantan sane...so dia miss la acara ini..:-)my parent pun ada...hari sabtu malam 2, ktorang wat la majlis sikit2...wat doa selamat n baca yassin....semga umah baru k.lang nie sentiasa dilindungi oleh Allah dari segala macam kejahatan...insyaallah....

sila jamu gambar2 dibawah ini...:-)


ni antara kaum hawa dlm my family..


solat magrib beramai2...

pas selesai solat magrib, ktorang pun baca yassin ramai2...diketuai oleh bapak ku...:-p


yg laki 2 abg aku, first time kot muncul dalam blog aku...hahaha








aku and kakchik...
itu lah kisahnye...best!!!dapat kumpul ramai2...and malam tu makan lauk aym kg masak kuning, ikan sweet sour, gulai labu and macam2 lagi...best sgt!!!!!

kepada k.lang: semoga kehidupan di rumah baru nie akan mendatangkan lebih keselesaan...nanti da pindah datang la jenguk2 kami di tropicana ye....we love you so much!!!!mmmuaaaahhhh!!!!

(sob..sob..sob...da hilang sorang lagi housemate aku....)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS