renew lesen

>> Tuesday, November 17, 2009

semalam waktu otw balik dari kampung, aku singgah jpj k.pilah...nak renew lesen aku da pun mati arie nie...last aku renew lesen aku time aku blajar kat trganu dulu...aku pun x perasan sgt...tgk2 hari nie da mati...so singgah je la kat k.pilah...senang sikit....

tapi aku hanya mampu renew setahun je....hahaha...apa ada hal...asalkan lesen aku hidup...kang tangguh2, kena tahan ngan polis, x pasal2 panjang lak cite...so baik renew awal2..kan senang...orang yg jaga kat kounter jpj 2 teramat lah peramahnye...macam2 lak dia tanye aku...nak bersembang la kot...dia cakap diri dia akak...tp pada fizikalnye, aku tgk sebaya mak aku da kot...kelakar betoi la org zaman sekarang nie...xnak ngaku da tua...hahaha:-p

aku sekarang da lega...lesen da renew, hutang org pun da bayar...

MISI: cari duit banyak2....!!!!!

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS