blog-blog bicara sempoi

>> Tuesday, November 17, 2009

marilah kira mengupdate blog lagi...hahaha...aku nie wat2 rajin lak update blog....tadi aku jalan2 kat blog org...saje, baca2 kisah2 kat blog korang...tahen aku terjumpa satu blog nie....blog-blog bicara sempoi..apakah blog ini???

aku baca2 dalam blog nie, banyak la forum, update dari blog2 org...blog nie boleh menaikkan traffic untuk blog korang....tp ada caranya la....antara syaratnya yg boleh buat blog korang terpapar kat sane time korang update adalah seperti yg aku tgh buat nie la...:-)buat satu n3 untuk blog bicara sempoi...

nie antara syarat2nya lagi....
1) pasang link atau banner club bicara sempoi diblog anda

2) Buat posting review tentang club blog bicara sempoi di blog anda

3) sedikit ulasan apa tujuan anda buat blog...

tujuan aku buat blog????ape ek??cheh!!!buat2 xtau pulak...:-p biase la, cm org lain la jugak, buat blog nak cuba dapat kan duit...nak tampah pendapatan...tp masih blum berjaya lagi la...berapa puluh je aku penah dapat....and satu lagi, aku buat blog nie sebagai suka2 je...citer pasal hidup aku, family, kengkawan, kutuk2 org and ape je aku rasa nak tulis, aku tulis la dalam blog aku nie....

1 comments:

Ivy Metaga November 17, 2009 at 1:51 PM  

sy berblog err...sebab happy kot haha

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS