peramah sgt

>> Wednesday, November 18, 2009

malam tadi aku g makan kat sri damansara nagan akak aku...ape ntah name kedai 2...x ingat sgt la...tp kedai 2 agak cantik la...sekali lalu depan kedai 2 ko x perasan pun tu adalah kedai makan..banyak pokok2...bunga la..macam2...tapi dalam kedai tu cantik la...bersih....

kitaorang makan kat tingkat atas...sebab bawah da penuh...atas x ramai sgt org...maybe sebab orang malas nak naik tangga kot...hahaha...x de gambar la aku nak tepek gambar...sebab aku xbawak hp sony aku...lg pun masing2 da lapar sgt kot...sampai2 je terus order...ktorang makan nasi putih...lauk aym msk merah, udamg masak ape ntah, sayur kangkung n sotong goeang ngan tepung...

tgh2 ktorang rakus melantak makanan, datang la couple nie lepak kat sebelah table ktorang...then datang la waiter nak ambik order kat table 2...ambik order x de la lame pun...tp si waiter ni bantai la ajak mamat 2 berborak..aku rasa mamat 2 org trganu, and aku dengar mamat waiter 2 duk citer dia baru balik g jalan2 kat tganu...

giler ko, lame giler...cakap dia g c2 la, cini la...aku tgk couple 2 nak makan pun x senang...muka layan terpaksa je...muka budak pempuan tu lagi la bengang, ye la, ko ajak org yg tgh nak makan berborak...mane dia x bengang..la 1, kalau kenal xpe, nie x kenal pun...bila waiter 2 bla, aku tgk la mamt 2, dia, cakap...asal la waiter nie peramah sgt, aku nak makan pun x senang..gf dia siap tanye kat bf dia, kenal ke laki 2...bf dia cakap sumpah x kenal...

adoiii...kelakar giler...:-) agak2 la ko nk ramah pun...orang nak makan...ko keje ambik order, jangan la ajak customer ko berborak...org datang kedai ko nak makan, bukan nak berborak ngan ko...payah betol org terlebih ramah nie...

kesimpulannya, tgk tempat la baiiiiiii....:-p

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS