kisah feb 09

>> Thursday, November 19, 2009

n3 kali nie aku nak kongsi serba sedikit kenangan time majlis kenduri kakteh...kendiri nie da berlangsung lame da..aku jer baru nak share...haha...majlis nie berlangsung bulan feb 2009...majlis nie dibuat kat teratak hj mohamad...wahhh, sejak bila lak umah aku jadi teratak nie...hahaha...kat umah aku la...mane lagi..kat n9...

lenduri nie betul2 di luar jangkaan kami...tetamu yg datang terlalu ramai...mungkin sebab lame sgt da umah aku x sambut menantu...last kenduri kawin k.ngah la..time aku darjah 4...tahun 1996...mane x lame nye...alhamdulillah...majlis berjalan lancar...ada gak kecoh2 sikit...tp benda biase la 2 kalu wat majlis besar2 nie...

sume sibuk...dari yg kecik, sampai la ke besar...masing2 ada tugas sendiri...memang penat sgt2!!!tp teramat la best...sumer xcited..yela, da lame x kenduri besar cm2...tp ada benda gak yg aku x puas hati time kenduri nie...contonye, org yg kitaorg upah untuk angkat2 lauk, clear table sume buat keje terlalu lembab...!!!sampai kan aku naik hangin, aku pegi sound sorang2...(wah, garangnye ko bob...:-p ) tp lame2 ok la sikit...kena selalu ketuk, baru buat keje..sume benda nak tanye...macam 1st time buat keje...padahal aku da xplain sume benda ape yg diorang perlu buat...xpe la...aku kuat sabar...hahahaha....

sila lah jamu antara gambar2 time majlis tu berlangsung....sila lah...sila...:-p



























so itu lah saje ceritanye...banyak lagi benda...nanti2 la aku share lagi kenangan di majlis perkahwinan kakteh...

n3 ni ditujukan khas kepada kakteh...
--> semoga berkekalan ke anak cucu...lagi 3 minggu kakteh nak bersalin da pun...syukur...bertambah lagi ahli family kita...bertambah bising la umah kita bila sume balik...lagi ramai, lagi best...!!!!bolen menyakat...hahaha...kuasa menyakat di tangan adik!!!!yes2!!!:-p
semoga time kakteh bersalin nanti sumer nye berjalan lancar...kami sume mendoakan yg terbaik buat kakteh...hadiah baby dari adik akan menyusul nanti...tungguuuuu...!!!!:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS