rumah kami

>> Wednesday, November 18, 2009

apasal tajuk rumah kami???best sgtkah umah kami???:-)
saje je...xde ape pun...saje nak tepek gambar umah yg aku duduk bersama kakak2 kesayanganku...ini adalah umah kakteh...asalnye dulu kami duduk ramai...k.lang, kakteh, kakchik and aku...awal tahun hari tu kakteh telah berkahwin...so dia pun da pindah duduk bersama suami tercinta...pas2 k.lang pulak da nak duduk umah dia sendiri....so sekarang tinggal lah k.lang, kak ied, kakchik and aku....x lame lagi k.lang pulak nak kuar...so akan tinggallah bertiga je....aku suka duk umah nie...best...wlaupun jiran atas umah aku punye anjing x habis2 menyalak....gggggggrrrr....geram aku....










itu saje la aku nak share ngan korang...motip???sebab aku suka umah nie la...ape lagi...hahaha...

2 comments:

Anonymous,  November 18, 2009 at 7:51 PM  

lawa ouhh umah . hee :DD

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS