impianku 2

>> Monday, November 23, 2009



wah...impian lagik???mesti la...hidup kena ada impian..baru la kita boleh nak dapat ape yang kita nak...sebab dengan impian tu la yang akan buat kita berusaha untuk dapat kan benda yang kita impi kan tu...korang ada impian ker???:-p
hahaha....(belagak giler...)

satu lagi impian aku ada lah nak pakai blackberry..terlalu best la bagi aku...kalau korang x suka..apa ada hal...ikut aku la...huk..huk..huk...bagi aku blackbery best sgt..da la smart giler...best je pegang...adussss...aku nak pakai jugak...wawawawa..kakchik aku nak pakai da...mane boleh jadi nie...x aci...mak....tolong adik..!!!(da besar2 pun mintak tolong mak lagi...ish...ish..ish...)

pakai blackberrry senang nak connect dengan orang...everytime u can on9...wah, sungguh best tu...adakah dengan pakai blackbery, aku rajin update blog???kita tunggu dan lihat nanti...so sekarang aku da plan...by bulan depan insyaalah aku akan pakai blackberry...oh blackberry, ke mari lah dikau...aku sedang menanti!!!!

" 'jika kau berada disisi ku, xkan ku sia2kan hidup mu wahai blackberry..!!!! ''

2 comments:

ed shahir November 23, 2009 at 10:46 AM  

wahh!!..
leh kasi pinjam x bro.
nak hupdate blog..
hehehe..

gud2

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS