nothing serious

>> Monday, November 23, 2009

semalam kakteh aku masuk hospital...pas dia balik dari kampung semalam, a.raziq terus bawak g sjmc...sebab kat kampung semalam dia jatuh...tp mujur la xde ape...and dia bkan la jatuh terdudukkdia jatuh, dia sempat tahan ngan tangan...so x de ape2 la...tp risau gak...mane xnye...orang tgh pregnant jangan buat main2 kalau jatuh...(che...macam ada pengalaman lak aku nie...:-P )...

bila bawak g sjmc semalam, terus kena masuk wad...tp xde ape yang serius la....aku masih belum berkesempatan untuk g tgk dia kat hospital...sebab hari nie aku tido umah kak lang...kalau dapat, esok aku akan g lawat dia...risau gak....da la anak first dia....

korang sume doakan la xde ape yang serius...and doakanla kakteh aku dapat selamat bersalin x lame lagi...lebih kurang lagi 2 minggu kalu x silap aku...

amin.................

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS