kenduri doa selamat

>> Sunday, November 22, 2009

eeelooppsss wahai pengikut2 myredfingger ku yg sangat disayangi...wah...bodek lebih nampak...:-p da 2 hari aku x update blog aku nie...aku balik kampung...so xde masa aku nak update blog...kampung adalah tempat paling best...xkan ku sia2kan masa sebab nak update blog...hihihihi..so sampai ke damansara balik terus dengan gigihnye update blog...

aku nak citer sikit pasal hari sabtu hari 2...ada buat kenduri sikit...malam la..kenduri doa selamat untuk kakteh yang x lame lagi nak bersalin..dan untuk anak buah aku(umar hazim) yang akan berkhatan 7hb disember nanti...

ramai jugak la yang datang...macam biasa la...komuniti kampung memang rapat...ada pape je, mesti datang ramai2...duk bandar je kadang2 kt x kenal pun jiran sendiri..(termasuk la aku...hahaha :-p )

family aku pun ramai gak yang balik...tp x sumer la ada...xpe la,nak buat macam mane, ada urusan yang x dapat nak dielakkan...

so, aku nak jamu korang sumer dengan gambar2 sekitar kenduri doa selamat hari 2...macam biasa la...gambar aku memang x banyak sebab aku yang ambik gambar....huhuhuhuhu...tp best la....meriah sangat....aku sukeeeeeerrrr....!!!!


umar..mamat nie la yang nak sunat...aku bantai nyakat dia...buat2 cool je la konon...padahal takut...hahaha...aku cakap guna kapak la....hahaha...jahat2...


orang kampung yang sugguh berselara makan...puas hati tgk orang makan beriya2...ni jemputan lelaki...


nie pulak antara jemputam pempuan...ada gak yang makan kat dapur je...


tgh sibuk2 nie, sempat lagi ak posing2 kat tangga...






anak da same besar ngan mak...baru darjah 5 2 ko...hahaha


di antara jemputan yang hadir...buat kecik2 je...orang2 kampung je...


minah nie la paling poyo sekali...da asyik nak ambik gambar je...orang sibuk nak angkat lauk, dia sibuk nak nyanyi bagai la...kecoh!!!:-p


kami2 kat belakang..time nie orang kampung tgh makan...ktorang lepak2 la kat belakang...si budak kecik 2 tetap menyelit...:-p




anak buah aku yang paling over dan gediks...hahaha

so tu je la...sume berjalan lancar...menu malam tu, ayam kampung masak kuning, udang pun masak kuning, labu masak ape ntah...:-p buah tembikai and anggur....

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS