hujan

>> Tuesday, November 10, 2009

eeelooopppp sumer...lame da aku xupdate blog...bkan xnk update...xtau nak tulis ape daaaaa...:-P
korang sume ape kabo?mesti sihat2 belaka punyer...tapi sekarang nie musim hujan la kan...hari2 hujan...tp best wooo....aku suka bila time hujan....cite pasal hujan nie...aku ada satu cite...wahhh,cm best2 je ko bob...:-)hahaha...

dulu aku s2dy kat trganu...ambik diploma...3 tahun genap..(xde extend2 tau)...hahaha...awal2 aku kat trganu dulu...time 2 musim hujan@tengkujuh...hujan bukan main lagi...hari2 hujan...non stop..nak pulak hostel aku betul2 tepi pantai...angin giler punye kuat...aku naik pelik, asal la hujan x henti2...nak g class pun susah woo...mane x nye, aku naik moto...redah hujan nak g class..sampai class kompem basah kuyup...walaupun pkai baju hujan...da hujan lebat nooo....

yela, aku org n9...n9 mane ada musim tengkujuh...time awal2 kat trganu aku x terpikir lak pasal musim tengkujuh....da aku pelik sgt, aku siap tanye budak kecik lagi asal hujan x henti2...culture shock kot.hahaha...bengong...budak kecik siap gelak2 kan aku lagi...macam jakun sgt tgk hujan x henti2...hahaha...tgk hujan x henti2 macam nampak dinasour plak...hahah.....

biasa la...setiap negeri lain2...xkan same setiap tempat...aku je lebih2 terkasima...:-p

adiiiiyyyooosss......:-)

(cite yg kurang menarik dari ku...hahaha)

2 comments:

jai@jezz November 10, 2009 at 11:08 AM  

aku pon kalo jd mesti risau.. ater x pernah rasa hujan lebat mcm tu tambah plak depan pantai... takoottt woo.. tetiba muncul lak tsunami kew... ishkk...

redfingger November 11, 2009 at 10:34 AM  

mulut ko jezz, kemain lagi...tsunami
ko....takut!!!!

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS