N9 BOLEH!

>> Friday, November 6, 2009

haloooo sumer...sebagaimana yg kt sumer tahu esok final piala malaysia...n9 akan menentang kelantan...siapakah juara piala malaysia kali nie???:-) lu pikir la sendiri...!!...hahaha..
korang sumer sokong mana???mesti ada yg sokong n9 or kelantan...aku lak adalah menyokong n9 la...aku kan anak n9...wah...bangga g2...of course la!!!!

aku sokong negeri sembilan...dan aku target n9 menang 2-0...so mari la beramai2 g stadium bukit jalil esok malam..pukul 8.45 malam...org n9 mai la ramai2 ye....kita kasi gegar itu stadium....

ini ada pesanan sikit dari aku...kepada penyokong2 negeri masing...x kisah la n9 or kelantan...tgk je player korang main sudah...xyah nak gaduh2...nak gaduh watpe...tgk je diam2 sudah...jgn la nak over gaduh2 pulak..bkan dapat ape pun gaduh2...kalau da kalah, terima je la..n9 kalah, terima je...kelantan kalah, terima je..nak gaduh wat sakit badan je, suara pun hilang....

pada player2 n9, aku ucapkan gudluck pada korang...hobin habis-habisan kali nie...jangan buat malu or n9...

nie ada lirik lagu hobin jang hobin...aku hafal tau lagu nie...slalu nyanyi time sekolah dulu, jadi penyokong team bola sekolah.... jom kita nyanyi ramai2, kuat2..!!!!!

Dari sawah turun padang
Kini kau dah pandai nondang
Kali ini mesti monang
Bukan susah cukup sonang

Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin

1 - 0 kocik bonar
4-0 sonyum lebar
Kalau boleh 7 - 0,
Biar dio balik melopong, melopong-lopong

Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin

Yam Tuan sokong kito
Montoghi Bosar sokong kito
Undang luak sokong kito
Jangan buek malu muko

Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin

Sumbek gol banyak-banyak
Bia sampai jaring kuyak
Main mesti hati-hati
Jangan masuk gol sendighi..sendighi

Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin
Hobin jang Hobin

N9 BOLEH!!!!!!!!!!

5 comments:

misz benida November 6, 2009 at 3:50 PM  

yes!!!
btol tu.
klate pasti buleh..
eh2..
slp2.
klate boleh.
haha

redfingger November 6, 2009 at 3:57 PM  

xde maknanye...
hahaha...:-)

suraya November 6, 2009 at 4:34 PM  

mst gaduhnye... mak sy dlu smpai terkna botol kt kpale dia sbb org 2 tersalah baling... haha...

jai@jezz November 9, 2009 at 12:49 PM  

aku x layan bola... hak hak hak...

redfingger November 11, 2009 at 10:35 AM  

jezz: da 2 ko layan ape??hahaha

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS