keriangan@kegumbiraan

>> Friday, October 16, 2009

askum sumer blogger2 sekelian....korang sumer ape kabar....?adakah chat?pening kepala?demam?sakit hari?:-)korang sumer chat je kan?kalau xchat 2 bawak2 la makan ubat ye...lama sgt da aku xupdate blog aku nie...hari 2 agak bz sikit...then da x bz, malas lak nak update blog...xtahu la nape...:-)

merujuk tajuk diatas, korang agak2 la pasal ape??hahaha...poyos giler...
semalam aku beli jam baru....so, mood sgt la happy...:-)da lame da aku nak tukar jam aku...tp xde rezeki lagik....tp jam yg aku bl nie, bukan duit aku pun...duit sape????jap lagi aku cite..:-)aku g beli jam kat pertama kompleks...sebab orang kata jam kat c2 murah2...nula2 aku ingat kat pertama nie murah sebab barang ciplak...rupanye x...rupanye kat c2 barang jadi murah sebab sewa kedai kat c2 agak murah...aku compare kat tempat lain, jam yg same...mahal lebih dalam 30 ke 50 ringgit...so watpe nak bazir duit...btl x???:-)so aku terus la menuju ke pertama kompleks...sampai je terus g kedai jam....banyak giler kedai jam kat c2....aku memang cari jam fossil...sebab minat...jam dia cantik2...


aku suka gak jam yg nie...tp warna itam la plak..

aku memang xnak jam yg warna hitam...memang aku nak beli warna coklat...so wlaupun jam 2 cantik..tp warna hitam, aku tetap reject..:-)memang banyak giler jam yang cantik2 aku tengok..tp yg betul2 berkenan kat hati aku adalah............:-)


ha...!!!!!!ni la jam yang aku paling suker!!!!!

so discuss punye disscus ngan kak ied...aku pun setuju la nak beli jam yang nie...!!!sangat la happy dowh!!!!

nie la salesman yang layan aku...klakar cina nie...

senang kaw tim ngan mamat cina nie...sempoi je....dia cakap kalau nak beli zippo ker, nak buat spek mata ke, datang la kedai dia...boleh kaw tim punye....



da siap2 beli, terus blah dari pertama, inagt nak balik umah terus...tp kak ied n along faezah nak g ou la plak...ktrang pun terus gerak ke ou...smapi kat ou diorang nak tgk papadom la plak...aku da tgk da ari 2...tp ikot je la diorang nak tgk...:-)papadom kalo tgk 80 kali pun tetap best giilloooss!!!!!:-)




da siap beli ticket movie sumer, g la pusing2 dulu...sebab show ktorang kul6.40....time 2 still awak lagi...so pusing2 la dulu...g malan, g pusing2, makan baskin robin...tp ice cream baskin robin nie free saje....hahahaha:-)

sebelum masuk cinema, ambik gambar sendiri la dulu.....hahaha....hati aku sgt la puas dapat jam baru...

ha.....nak cite sikit...jam yg aku beli nie kak ngah aku yang sponser....bkan pkai duit aku..:-p xtually, jam nie hadiah konvo aku dari kak ngah...
so, thanks la ye kak ngah....:-)

0 comments:

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS