hapy depavali

>> Saturday, October 17, 2009

hi sumer....tatakala aku menulis n3 nie, aku berada dalam keadaan yg amat lah boring tahap gaban nye...tetapi aku dihiburakan dengan bunga api yang teramat lah best...aku tengok dari balkoni umah aku...depavali orang india main bunga api jugak ek?baru la aku tahu...tp memang best bunga api diorang....giler meriah...lamer giler lak tu...kalah orang main bunga api time raya kot...:-)

so kat sini aku nak ucapkan selamat menyambut depavali la ek kepada sumer kaum india yang menyambutnya...aku ada x ek kawan ngan org india??ada...x la ramai...bekas budak ofis aku dulu je la...

so, happy depavali...:-)

mesti weekend nie jalan jem giloooss kan???:-)
open house lagi, depavali lagi...

4 comments:

FR October 17, 2009 at 10:41 AM  

happy deepavali
jari merah;))

redfingger October 17, 2009 at 4:11 PM  

x g mane2 open house ke hr nie?:-)

redfingger October 18, 2009 at 5:13 AM  

apa yang takala nye dear??:-)x faham lor...:-p

Post a Comment

  © Setelah digodek-godek.....inilah... MARLBORO MERAH by JariMerah 2010

LOMPAT KE ATAS